کسی اجازه تخریب تیم ملی را ندارد
کسی اجازه تخریب تیم ملی را ندارد

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال در بازگشت به کشورمان بعد از بازی با تیم ملی ازبکستان اظهار کرد: ما ۲ بازی انجام دادیم که در بازی با ازبکستان می توانستیم ببریم. در این بازی ۲ نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه اول فوق العاده بودیم. به هر حال ازبک ها برای اینکه نبازند […]

تیم ملی فوتبال, جام ملت های آسیا, علیرضا بیرانوند - کسی اجازه تخریب تیم ملی را ندارد

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال در بازگشت به کشورمان بعد از بازی با تیم ملی ازبکستان اظهار کرد: ما ۲ بازی انجام دادیم که در بازی با ازبکستان می توانستیم ببریم. در این بازی ۲ نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه اول فوق العاده بودیم. به هر حال ازبک ها برای اینکه نبازند و جلوی هواداران خودشان بودند از اول نیمه دوم پرس سنگینی داشتند و گل اول را خوردیم،  ازبکستان روحیه اش بالا رفت و  تمرکزمان ما یک مقدار افت کرد و همین موضوع باعث شد گل تساوی هم بخوریم. البته خدا را شکر که اتفاق بدتری نیفتاد. همه می دانند تا دقیقه ۹۰ هم حفاظت از ۲ گل خطرناک است. به نظرم اردوی خوبی داشتیم که با این ۲ بازی هم تمام شد.

او درباره تخریب تیم ملی فوتبال بعد از تساوی با ازبکستان گفت: اصلا کسی اجازه ندارد که  بخواهد تیم ملی تخریب کند یا خدای نکرده به بازیکنان و کادر فنی ایراد بگیرد. به نظرم اکنون بهترین نسل را داریم و چه  اتفاقی  افتاده برای تیم ملی که  تخریب  کنند و ۹ بازی بدون باخت پشت سرگذاشتیم. نیمه اول با بازی خوبی که انجام دادیم گفتیم یکی از فینالیست های جام ملت های آسیا هستیم. ما علیرضا جهانبخش را  نداشتیم. تیم آلمان با آن همه ستاره ۲ بازی اش را باخت و هیچ کس حق ندارد تیم ملی را تخریب کند.

بیرانوند تصریح کرد:  تیم ملی فوتبال بهترین فوتبالیست های نسل فوتبالی را در اختیار دارد. بعد از درخشش در نیمه اول بازی با ازبکستان می خواستم بعد از بازی یک استوری بگذارم  که مردم بیدار باشید قهرمان جام ملت ها می شویم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره انتقاد سازنده به سبک بازی صورت گرفته است، گفت: سبک بازی که الان داریم نسبت به  گذشته خیلی رو به جلو است و می توانستیم عین آب خوردن از ۲ گل خود با دفاع کردن  حفاظت کنیم  و برای گل سوم رفتیم حمله کنیم که متاسفانه یک گل خوردیم و گل دوم هم خوردیم.

بیرانوند درباره بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال گفت: اتفاقی که افتاد نظر لطف بچه ها بود که کاپیتانی را به من دادند و بازیکنان تیم ملی از طارمی تا رضاییان همه کاپیتان تیم ملی هستند  و اتفاقی که افتاد طارمی لطف کرد و به سعید عزت اللهی گفت که بازوبند کاپیتانی را به بیرانوند بده تا ببندد و من هم از او تشکر می کنم. میلاد محمدی چون نزدیک بود سریع آمد بازوبند کاپیتانی را بگیرد تا به من برساند و  دیدم میلاد دارد تعویض می شود گفتم به احسان حاج صفی بدهد که  احسان حقش است کاپیتان باشد.

او درباره اینکه جای بازی دوستانه قوی خالی است تا تیم ملی تحت فشار قرار بگیرد، گفت: بازی های خوبی تاکنون انجام داده ایم و به نظرم این بازی ها به درد جام ملت ها می خورد چون  تیم ما هماهنگ تر شده است و نیمه اول سامان قدوس از دست دادیم و  ریتم بازی در دستش بود و علیرضا جهانبخش را نداشتیم . تا جام ملت ها که فیفا دی آخرمان است امیدوارم مصدومان برسند. همه قول دادیم که دل مردم را شاد کنیم.

دروازه بان پرسپولیس درباره بازی با النصر در عربستان گفت: ماتمام تمرکزمان را بعد از ورود به اردو برای تیم ملی می گذاریم و اصلا در آن اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاد توجه نکردیم و واردش نشدیم و تمام تمرکزمان روی فیفا دی بود که می دانستیم بازی های مقدماتی جام جهانی  و رسمی است. بازی های تیم ملی تمام شد و از اکنون تمرکزمان بر روی تیم پرسپولیس است.  فکر کنم جمعه برای بازی با النصر عازم عربستان می شویم و بازی سختی  برابر آن همه ستاره داریم و از مردم و هواداران می خواهم که به ما انرژی مثبت بدهند.

بیرانوند درباره تقابل مجدد با  رونالدو گفت: یک پنالتی از او  گرفتم و تا گل نزند من را ول نمی کند. رونالدو بازیکن بزرگی هست و هر کسی آرزو می کند جلوی چنین بازیکنانی بازی کند و نه من بلکه همه بازیکنان پرسپولیس خوشحالیم که برای بار  سوم جلوی این بازیکن بزرگ بازی می کنیم و خوشحالم که بک جام جهانی خوب با او داشتم. رونالدو در بهترین سطح فوتبال خودش برای تیم ملی پرتغال بازی می کند و گل های حساس زده است. اصلا رونالدو که بهترین بازیکن دنیاست را  کنار بگذارید، النصر چندین بازیکن فوق العاده دارد و بازیکنان ما می توانند که در این بازی موفق باشند. همانطور که کسی فکر نمی کند الدحیل را در قطر شکست بدهیم و می توانیم  با همان تمرکز  جلوی النصر هم نتیجه خوبی بگیریم.

باشگاه خبرنگاران