برگزاری رویداد صنایع دستی در باغ کتاب/آموزش به کودکان و نوجوانان
برگزاری رویداد صنایع دستی در باغ کتاب/آموزش به کودکان و نوجوانان

رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قائم‌مقام باغ کتاب تهران برگزار شد.

با همکاری معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی انجام شد؛

به گزارش زیرنویس، به نقل از روابط‌ عمومی “باغ کتاب تهران”، در این رویداد ۲۰ نفر از استادان مطرح صنایع دستی در رشته‌هایی همچون سفالگری، خراطی، نقاشی روی پارچه و جواهرسازی به صورت رایگان هنر خود را تدریس کردند.

برگزاری رویداد صنایع دستی در باغ کتاب/آموزش به کودکان و نوجوانان

برگزاری رویداد صنایع دستی

مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و جمعی دیگر از مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهمان این رویداد بود و اعلام کرد: با همکاری باغ کتاب تهران برای اولین بار از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کودکان و نوجوانانی که دوره‌های آموزشی را با موفقیت پشت سر بگذارند گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

مجید صادقیان نیز از آغاز کمپین تابستانه باغ کتاب خبر داد.

باغ کتاب, صنایع دستی, میراث فرهنگی - برگزاری رویداد صنایع دستی در باغ کتاب/آموزش به کودکان و نوجوانان

 آموزش به کودکان و نوجوانان در رویداد صنایع دستی

در این کمپین، علاوه بر ۲۰ رشته صنایع دستی با هدف آموزش «مادر و کودک»، نوجوان و جوان، تور مدرسه تابستانی کودک با ۱۵ دوره بازی آموزشی از ابتدای تیر برگزار می‌شود. علاوه بر این، کارخانه محتواسازی باغ کتاب تهران و آکادمی هنرهای تجسمی در فازهای بعدی در تیرماه، در خدمت گروه سنی نوجوان خواهند بود.

علاقمندان به کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام کلاس‌ها، می‌توانند به صفحه رویدادهای “باغ کتاب” مراجعه کنند. بعد از اتمام دوره‌ها، کودکان و نوجوانان محصولات تولیدی خود را در معرض فروش خواهند گذاشت.

منبع:مهر