اینستاگرام ریحانه پارسا با انتشار عکسی به مناسبت ۳ ساله شدن رابطه اش با نامزدش به روز شده است.  میلاد خدایی که برخی رسانه‌ها از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده‌اند. نامزد ریحانه پارسا کیست؟ […]

اینستاگرام ریحانه پارسا با انتشار عکسی به مناسبت ۳ ساله شدن رابطه اش با نامزدش به روز شده است.  میلاد خدایی که برخی رسانه‌ها از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده‌اند.

ریحانه پارسا

نامزد ریحانه پارسا کیست؟

میلاد خدایی مدتی به عنوان آرایشگر برای برخی چهره‌های هنری و ورزشی فعالیت داشته است او همچنین صاحب سالن زیبایی سیزده و استودیو به همین نام است که زیر مجموعه هلدینگ ۱۳ است. اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد. علت هم این است که او در صفحه اینستاگرام اش تصویری از امیر قلعه نویی منتشر کرده و نشان می‌دهد که مشغول پیرایش او است.

شغل میلاد خدایی

میلاد خدایی از طریق خرید و فروش و رهن و اجاره ویلا درامد بسیار زیادی دارد و همچنین در اینستاگرام تبلیغات فعالیت های تجاری او بسیار گسترده است.  با توجه به قوانین خاص ترکیه مبنی بر اینکه هر کسی در این کشور دارای خانه باشد می تواند اقامت دائم بگیرد بسیاری از چهره های سرشناس برای گرفتن اقامت در ترکیه به سراغ میلاد خدایی می روند و او برایشان خانه تهیه می کند.

سن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا (زادهٔ ۱ اسفند ۱۳۷۷) بازیگر ایرانی است. او نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کرد و برای این نقش نامزد دریافت جایزۀ حافظ در رشتهٔ بهترین بازیگر زن درام شد.

منبع خبر: رکنـا