سرمربی بمبئی سیتی: بازی قبلی با نساجی خیلی سخت و نزدیک بود
سرمربی بمبئی سیتی: بازی قبلی با نساجی خیلی سخت و نزدیک بود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، آنتونی فرناندز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:از میهمان نوازی ایرانی‌ها و امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند، تشکر می‌کنم.این گروه خیلی رقابتی برای ما بود و تلاش کردیم نتایج خوبی بگیرم. بازی قبلی با نساجی خیلی سخت و نزدیک […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، آنتونی فرناندز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:از میهمان نوازی ایرانی‌ها و امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند، تشکر می‌کنم.این گروه خیلی رقابتی برای ما بود و تلاش کردیم نتایج خوبی بگیرم. بازی قبلی با نساجی خیلی سخت و نزدیک بود اما برای کسب نتیجه در این بازی تلاش می‌کنیم.

وی درمورد جدایی سرمربی انگلیسی و به همراه نداشتن برخی بازیکنان انگلیسی بمبئی در بازی با نساجی، گفت: هر مربی‌ای شرایط جدیدی برایش پیش می آید و ما هم به این تصمیمات احترام می گذاریم. باشگاه ما هم شرایط جدیدی را تجربه می‌کند.

راهول بکه، بازیکن بمبئی نیز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی گفت: در بازی قبلی با نساجی تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار گرفتیم و اکنون نیز سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ادامه دارد ….

منبع: فارس