پویش «مثل هانیه شو» برگزارمی‌شود
پویش «مثل هانیه شو» برگزارمی‌شود

پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.

همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع)؛

  گروه دانشجویی «مثل هانیه» که سال گذشته همزمان با هفته حجاب و عفاف با رونمایی از طرح موفق «ایستگاه های عاشقی» و اجرای آن برای اولین بار در ایستگاه‌های متروی تهران، شیوه‌ای نوین، اثر گذار و بروز برای جذب دل‌های آماده بانوان ایرانی و اجرای واجب فراموش شده (فریضه امر به معروف و نهی از منکر)، الگوی عملیاتی موفقی را به عنوان یک کار تمیز فرهنگی در اختیار تمامی دغدغه مندان فرهنگی این حوزه در سراسر کشور قرار داد در نظر دارد امسال هم همزمان با هفته حجاب و عفاف طرحی نو را در فضای مجازی در انداخته و اجرا کند.

پویش «مثل هانیه شو» تا عید سعید غدیر، ادامه خواهد داشت

به گزارش زیرنویس،برگزاری پویشی با عنوان «مثل هانیه شو» با این توضیح که «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن» که از ۳۰ خرداد، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) آغاز و تا عید سعید غدیر، ادامه خواهد داشت. به نفرات برتر شرکت کننده در این پویش، هدایای نفیسی از جمله سفرکربلا و زیارت حرم حضرت اباعبدالله (ع) در طی مراسمی در روز ۲۱ تیر ماه مقارن با روز حجاب و عفاف اهدا خواهد شد.

آغاز پویش «مثل هانیه شو»

قابل ذکر است مجموعه دانشجویی «مثل هانیه» امسال علاوه بر فضای مجازی در فضای حقیقی هم بمناسبت هفته حجاب و عفاف با طرحی با عنوان «یک ون لبخند» در میادین شهر تهران از جمله مقابل مترو حقانی، میدان بازار دوم نازی آباد، چهار راه ولیعصر، میدان هفت تیر، دریاچه چیتگر و … با یک طرح نو فرهنگی، میزبان بانوان تهرانی خواهد بود. این مجموعه از همه بانوان تهرانی دعوت می‌کند با حضور در کنار فولکس واگن‌های تیم دانشجویی مثل هانیه از شگفتانه های خاص و هدایای ویژه این گروه بهره مند شوند.

منبع:مهر