تجلیل از عملکرد بانک‌های فعال در جشنواره تلاش با برکت
تجلیل از عملکرد بانک‌های فعال در جشنواره تلاش با برکت

مدیرعامل بنیاد برکت تجلیل از عملکرد بانک‌های فعال در حوزه اشتغالزایی را مهم‌ترین هدف جشنواره تلاش با برکت دانست.

 مدیرعامل بنیاد برکت گفت: رویداد «تلاش با برکت» با هدف تحقق شعار سال مهار تورم، رشد تولید در حال برگزاری است که شامل برپایی نمایشگاه دستاورد‌ها و معرفی کارآفرینان نمونه کشور است و امروز پنج شنبه یک تیرماه اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

اولین رویداد تلاش با برکت با حضور آقای فرزین رئیس کل بانک مرکزی

محمد ترکمانه ادامه داد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه اولین رویداد (تلاش با برکت) تلاش با برکت با حضور آقای فرزین رئیس کل بانک مرکزی و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برگزار و در این رویداد از کارآفرینان و تسهیلگران برتر تقدیر و نشان با برکت به آن‌ها اعطا خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت توضیح داد: یکی از مهم‌ترین اهداف طرح‌های اشتغال زایی در این بخش پرداخت تسهیلات به تسهیلگران ومجریان است که طبق بررسی‌های صورت گرفته تاکنون از محل تفاهم‎نامه حمایتی تسهیلاتی بنیاد برکت با بانک‌ها ۱۵۹.۲۸۲ میلیارد ریال پرداخت شده است که منجر به ایجاد اشتغال برای ۳۱۵ هزار نفر شده است.

ترکمانه با بیان اینکه تجلیل از عملکرد بانک‌های فعال در حوزه رشد تولید و اشتغالزایی از مهم‌ترین اهداف اصلی این جشنواره است، افزود: همچنین اعطای نشان عالی برکت به افراد برگزیده به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی از دیگر اقدامات بنیاد برکت در این جشنواره است.
نمایشگاه و رویداد تلاش بابرکت با حضور مدیران عامل بانک ها، تسهیلگران بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خیرین و کارآفرینان برتر در محل دائمی نمایشگاه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برپا است.

منبع:ایسنا