حضور  در «متروپلیس» باعث واکنش دشمنان شد
حضور  در «متروپلیس» باعث واکنش دشمنان شد

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: حاشیه‌سازی‌ها توسط عده‌ای در بروکسل نشان‌دهنده حضور اثرگذار هیات ایرانی در مجمع جهانی متروپلیس است.

 سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه کشورهای دیگر اقدامات مدیریت شهری تهران را پیش از این، مورد توجه قرار داده بودند، اظهار کرد: فرهنگ اصیل باستانی و ایرانی در عرصه شهرسازی و به عبارتی معماری ایرانی- اسلامی قابل توجه دیگر کشورهاست.

حضور موثر تیم مدیریت شهر تهران در «متروپلیس»

وی با اشاره به حضور تیم مدیریت شهر تهران در مجمع جهانی متروپلیس در بروکسل خاطرنشان کرد: در چنین مجامعی، زمینه‌ها برای انتقال تجربیات فراهم می‌شود و می‌توان از تجربیات دیگر کشورها به ویژه در حوزه ترافیک استفاده کنیم. درست است که طرح‌های بسیاری خوبی در حوزه حمل و نقل داریم اما با مشکلات ترافیکی نیز درگیریم و این از خلأهای ما به شمار می‌رود بنابراین شاید بتوانیم از توان دیگر شهرها در این زمینه استفاده کنیم.

به گزارشزیرنویس،آقامیری در خصوص حاشیه‌سازی‌های صورت گرفته توسط برخی گروهک‌ها و رسانه‌های معاند یادآور شد: این حواشی همواره وجود دارد اما حاشیه بر متن غلبه نمی‌کند. مهم این است که ما در بروکسل حضوری مؤثر داشتیم و اتفاقاً همین حضور مؤثر باعث حاشیه‌سازی شد.

بنابر اعلام سایت شهر، وی تأکید کرد: اگر این حضور اثرگذار نبود، هیچ گاه دچار حاشیه نمی‌شد و عده‌ای به تکاپو نمی‌افتادند تا تاثیرات حضور این تیم در بروکسل را کمرنگ جلوه دهند.

منبع:ایسنا