«سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی» تأسیس شد
«سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی» تأسیس شد

«سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی» با هدف برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و ایجاد هماهنگی در فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه نشر، کتاب، مطالعه و ترویج گفتمان علم مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی تأسیس‌شده است. تولید و انتشار متون علمی و فرهنگی موردنیاز کشور به‌ویژه دانشگاه‌ها، اجرای رویدادهای ترویجی و فرهنگی در زمینه کتاب، ترویج فرهنگ مطالعه […]

«سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی» با هدف برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و ایجاد هماهنگی در فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه نشر، کتاب، مطالعه و ترویج گفتمان علم مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی تأسیس‌شده است.

تولید و انتشار متون علمی و فرهنگی موردنیاز کشور به‌ویژه دانشگاه‌ها، اجرای رویدادهای ترویجی و فرهنگی در زمینه کتاب، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم در سطح ملی و بین‌المللی، اجرای طرح‌های مطالعاتی در زمینه نشر، فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مذکور از مهم‌ترین وظایف این سازمان است.

وظایف سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی

به گزارشزیرنویس،نظارت بر عملکرد مراکز انتشاراتی و برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در زمینه کتاب و مطالعه و ترویج گفتمان علم در سراسر کشور و توسعه فناوری‌های نوین در حوزه نشر و کتاب از دیگر وظایف این سازمان محسوب می‌شود.

به نقل از جهاد دانشگاهی، این سازمان با اساسنامه و مأموریت‌های جدید جایگزین سازمان انتشارات جهاددانشگاهی شده است.

منبع:ایسنا