پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری
پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرزندان بازنشستگان کشوری که در ۴ سال اخیر ازدواج کرده‌اند، مشمول دریافت وام ازدواج می‌شوند.

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرزندان بازنشستگان کشوری که در ۴ سال اخیر ازدواج کرده‌اند، مشمول دریافت وام ازدواج می‌شوند.

 تقاضای اینترنتی دریافت تسهیلات وام ازدواج

به گزارشزیرنویس، در این اطلاعیه آمده است: پیرو تماس‌های بازنشستگان تحت پوشش با درگاه‌های ارتباطی صندوق بازنشستگی کشوری و با نظر و تاکید مدیرعامل صندوق، امکان ثبت تقاضای اینترنتی دریافت تسهیلات وام ازدواج فرزندان برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد (به غیر از عزیزانی که این تسهیلات را در سنوات گذشته دریافت کرده‌اند)، فراهم شده است.

براین اساس، سامانه ثبت‌نام اینترنتی دریافت وام ۳۵میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan در طول سال بدون هیچ محدودیت و ظرفیتی، فعال است.

 

متقاضیان با توجه به فعال بودن سایت ثبت‌نام اینترنتی، می‌توانند بدون نگرانی و در زمان ممکن، به صورت مستمر نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کرده و در صورت احراز شرایط اعلام شده، از آن بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، بازنشستگان در زمان ثبت‌نام علاوه بر مطالعه دقیق شرایط درج شده در سامانه مذکور، در صورت هرگونه مشکل می‌توانند با مرکز پاسخگویی صندوق در ساعات اداری با شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع:تسنیم