به مناسبت نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۳ میلادی، سایت teamusa در گزارشی به ۱۰ قهرمانی بزرگ آمریکایی ها در ورزش در سالی که گذشت اشاره کرده است که در این بین پیروزی دیوید تیلور مقابل حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی بلگراد نیز در این فهرست قرار دارد. در این گزارش […]

تیم ملی کشتی آمریکا, دیوید تیلور - تاریخ‌سازی دیوید تیلور در آمریکا؛ رقیب حسن یزدانی جاودانه شد

به مناسبت نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۳ میلادی، سایت teamusa در گزارشی به ۱۰ قهرمانی بزرگ آمریکایی ها در ورزش در سالی که گذشت اشاره کرده است که در این بین پیروزی دیوید تیلور مقابل حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی بلگراد نیز در این فهرست قرار دارد.

در این گزارش درباره دیوید تیلور آمده است:

دیوید تیلور، کشتی

جادو در سال ۲۰۲۳ هم رخ داد و دیوید تیلور یک قهرمانی دیگر در کشتی آزاد به دست آورد. ستاره پنسیلوانیا معروف به “مرد جادویی” حسن یزدانی از ایران را شکست داد تا دومین عنوان قهرمانی متوالی خود در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد را به دست آورد.

با احتساب مدال طلای المپیک توکیو، تیلور اکنون چهار قهرمانی جهان و المپیک از سال ۲۰۱۸ کسب کرده است. تنها نقص در رزومه او شکست مقابل یزدانی در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ بود. تیلور در صورت رسیدن به بازی‌های المپیک پاریس، تلاش می‌کند سومین کشتی‌گیر آمریکایی تاریخ شود که از عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها دفاع می کند.

منبع: خبـر ورزشی