اردوی تابستانی بهزیستی برای زنان سرپرست خانوار و دخترانشان
اردوی تابستانی بهزیستی برای زنان سرپرست خانوار و دخترانشان

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سرپرست خانوار سازمان بهزیستی کشور از تخصیص اعتبار ویژه از سوی این دفتر به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و گذران اوقات فراغت بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی و اعضای خانواده آنان با هدف آمادگی برای توانمند سازی این بانوان برای نخستین بار خبر داد.

 نرجس خاتون اسعدی خلیلی با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف دفتر توانمند سازی بانوان و خانواده سازمان بهزیستی، بازتوانی و ایجاد آمادگی برای خروج بانوان از چرخه حمایتی سازمان بهزیستی است که  به منظور دستیابی به این اهداف برنامه های مختلف برای آنان اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش برای راه‌اندازی اشتغال، برنامه‌های فرهنگی و … است و در همین راستا  برنامه‌های فرهنگی و گذران اوقات فراغت برای زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها در نظر گرفته شده است.

به گزارش زیرنویس،این مقام مسئول گفت: امسال برای نخستین بار با تخصیص اعتبار ویژه از سوی دفتر توانمند سازی خانواده و زنان بهزیستی کشور و همکاری شورای امور فرهنگی، پشتیبانی، حراست و همچنین هماهنگی ادارات استانی در واگذاری سهمیه‌ها به این بانوان، برنامه گذران اوقات فراغت برای بانوان سرپرست خانوار به همراه فرزندان دختر، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این برنامه با عنوان اردوی تابستانه «بانوان موفق، خانواده موفق» در دو نوبت از روز شنبه ۱۷ تا چهارشنبه ۲۱ تیرماه جاری و روزهای شنبه ۱۴ تا چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه سال جاری در دو مجتمع آموزشی_فرهنگی شهید عظیمی شهرستان بابلسر و مجتمع آموزشی _فرهنگی حبیب ابن مظاهر شهرستان تنکابن برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور؛ اسعدی خلیلی گفت: در این برنامه که با حضور زنان سرپرست خانوار از ۲۴ استان کشور برگزار می شود، علاوه بر برنامه‌های تفریحی، ورزشی و فرهنگی؛ با همکاری امور فرهنگی بهزیستی و حضور تعدادی از خواهران گروه‌های جهادی به عنوان مربی، برنامه‌های تربیتی برای فرزندان پیش بینی شده است.

منبع:ایسنا