جهاد خدمت، نیاز جامعه امروز است
جهاد خدمت، نیاز جامعه امروز است

  نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: در جهاد تبیین فقط سخنرانی نکنیم؛ آنچه الان نیاز داریم جهاد خدمت است و هیچ چیزی بهتر از این نیست.

حجت الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی امروز در آیین رونمایی از پوستر جام «رسانه امید» در گیلان و نشست تخصصی جهاد تبیین و تبلیغ اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: در جهاد تبیین فقط سخنرانی نکنیم، زیرا آنچه الان نیاز داریم جهاد خدمت است و هیچ چیزی بهتر از این نیست.

جهاد تبیین همان جهاد خدمت است

وی با بیان اینکه جهاد تبیین همان جهاد خدمت است، افزود: باید از فرصت ماه محرم برای در کنار مردم بودن استفاده کنیم، زیرا امام حسین(ع) در کنار مردم بود و بهشت از همین‌جا آغاز می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: مردم پشت در اتاق مسئولین و جلسات گرفتار و معطل نشوند، زیرا همه هویت ما مردم هستند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه خبرنگاران باید در این حوزه قلم فرسایی کنند، تصریح کرد: اهالی رسانه باید اقدامات صورت گرفته در زمینه جهاد خدمت را پیگیری کنند.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تاکید کرد: عزاداری برای امام حسین(ع) عبادت است و هیچ کسی را نباید از حضور در مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان منع کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه هر کسی به اندازه معرفت خویش از حماسه عاشورا بهره می برد، تصریح کرد: خبرنگاران باید پیام مجالس و محافل سوگواری ایام محرم را برای عموم تبیین کنند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه کربلا دارای چند ویژگی شاخص است، تصریح کرد: قداست، معنویت و عرفان عامل ماندگاری و اثرگذاری واقعه عاشوراست.

وی با تاکید بر اینکه کربلا و عاشورا متعلق به همه جامعه بشری است و فقط به شیعیان تعلق ندارد، گفت: پیام عاشورا پیام برای بشریت است و انسان تا روز قیامت به آن احتیاج دارد و اگر از این مسیر خارج شود به بیراهه می رود.

به گزارش زیرنویس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تاکید کرد: یکی از جاهایی که می توان بسیار صحبت کرد و قلم زد غیرت دینی در کربلاست و در واقع این مسئله یک امر مهم و الگوی بزرگ برای جامعه امروز ماست.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد عاشورا را از ما بگیرد، خاطرنشان کرد: صهیونیسم تلاش کرده امید به آینده یعنی انتظار، همچنین تسلیم نشدن در برابر ظلم و استکبار یعنی عاشورا را از ما بگیرد که نقش خبرنگاران در هر دو حوزه جهت تبیین مفاهیم برای عموم اقشار جامعه مهم و اثرگذار است.

منبع:ایسنا