«پل طبیعت» به رنگ طلایی درمی‌آید
«پل طبیعت» به رنگ طلایی درمی‌آید

«پل طبیعت» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، همزمان با کمپین جهانی «ماه آگاهی رسانی سرطان کودک» و در چارچوب مسئولیت اجتماعی، به رنگ طلایی نورپردازی می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان – «پل طبیعت» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، همزمان با کمپین جهانی «ماه آگاهی رسانی سرطان کودک» و در چارچوب مسئولیت اجتماعی، […]

«پل طبیعت» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، همزمان با کمپین جهانی «ماه آگاهی رسانی سرطان کودک» و در چارچوب مسئولیت اجتماعی، به رنگ طلایی نورپردازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان – «پل طبیعت» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، همزمان با کمپین جهانی «ماه آگاهی رسانی سرطان کودک» و در چارچوب مسئولیت اجتماعی، به رنگ طلایی نورپردازی می‌شود.

این نورپردازی با همکاری مؤسسه خیریه محک و به مناسبت همراهی با پویش بین‌المللی آگاهی رسانی درباره سرطان کودکان، شامگاه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ انجام خواهد شد.

رنگ طلایی به عنوان نماد جهانی حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در کشورهای مختلف برای جلب توجه عمومی به چالش‌های این بیماری و آثار آن بر زندگی کودکان و خانواده‌هایشان استفاده می‌شود.

کمپین امسال با عنوان با_محک_طلایی_شو و با شعار «الهام بخشی برای اقدام» (INSPIRING ACTION) بر نقش مؤثر افراد و نهادها در افزایش آگاهی، حمایت و ایجاد تغییرات مثبت برای کودکان مبتلا به سرطان تاکید دارد.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با مشارکت در این کمپین جهانی، ضمن تجلیل از تلاش‌های مؤسسه محک، از عموم مردم دعوت می‌کند با پیوستن به این حرکت نمادین در مسیر اطلاع رسانی و حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان سهیم باشند.


منبع: باشگاه خبرنگاران

این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید