مالک باشگاه پرسپولیس برای ۴ باشگاه دیگر لیگ برتری کارت هواداری و خدمات دیگری ارائه می‌کند. به گزارش‌ خبرگزاری آنا، باشگاه شمس آذر قزوین خبر از قرارداد همکاری تجاری با بانک شهر داد. در این راستا کارت‌های هواداری باشگاه شمس آذر از سوی این بانک صادر خواهد شد. نظیر قرارداد همکاری تجاری فوق میان بانک […]

مالک باشگاه پرسپولیس برای ۴ باشگاه دیگر لیگ برتری کارت هواداری و خدمات دیگری ارائه می‌کند.

به گزارش‌ خبرگزاری آنا، باشگاه شمس آذر قزوین خبر از قرارداد همکاری تجاری با بانک شهر داد. در این راستا کارت‌های هواداری باشگاه شمس آذر از سوی این بانک صادر خواهد شد.

نظیر قرارداد همکاری تجاری فوق میان بانک شهر و باشگاه‌های ملوان، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان هم منعقد شده و صدور کارت‌های هواداری این باشگاه‌ها هم بر عهده این بانک قرار گرفت. 

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که بانک شهر مالک باشگاه پرسپولیس است و در زمانی که خبر انعقاد قرارداد این بانک با باشگاه ملوان اعلام شد، باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت که جایگاه مالکیت بانک شهر، یکتا و غیرقابل مقایسه است. ارائه سرویس‌هایی مانند کارت هواداری برای دیگر تیم‌ها، هیچ‌گونه تعهد حمایتی، اسپانسری یا ارتباط مالکیتی ایجاد نمی‌کند و صرفاً یک خدمت عمومی در حوزه بانکداری ورزشی است. سایر همکاری‌ها، خدمات بانکی استانداردی هستند که برای هر مجموعه ورزشی قابل ارائه‌اند.

شاید همکاری بانک شهر با سایر باشگاه‌ها به لحاظ حقوقی موردی نداشته باشد ولی به لحاظ هواداری، زمانی که پرسپولیس با تیم‌های ملوان، آلومینیوم اراک، شمس آذر و مس رفسنجان بازی دارد، برای سایر تیم‌ها ایجاد شائبه خواهد کرد و از بعد روانی سوالات زیادی را به وجود می آورد که در فضای ملتهب و پرتنش هواداری که با اتهامات فراوان روبرو است اقناع افکار عمومی به همین راحتی نیست. 

منبع خبر: آنا

این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید