لباسی برای توهین به زنان باحجاب و تبلیغ مواد مخدر!
لباسی برای توهین به زنان باحجاب و تبلیغ مواد مخدر!

بازار پوشاک هر روز برگ جدیدی برای دلگیر کردن مردم و دغدغه‌مندان حوزهٔ پوشاک ایرانی اسلامی دارد. بعد از چاپ نمادهای شیطان‌پرستی و طرح‌های خلاف عفت بر روی لباس‌ها، حالا تصویر یک زن باحجاب در حال مصرف مواد مخدر روی لباس حک شده است.

بازار پوشاک هر روز برگ جدیدی برای دلگیر کردن مردم و دغدغه‌مندان حوزهٔ پوشاک ایرانی اسلامی رو می‌کند. از چاپ نمادهای شیطان‌پرستی و طرح‌های منافی عفت بر روی لباس‌های مشکی‌رنگ برای عزاداری محرم و صفر، کار به جای باریک‌تری رسیده که تصویر یک زن باحجاب در حال مصرف مواد مخدر روی لباس حک شد. هرچند این تصویر مربوط به یک راهبه است، اما مشخصا در بازار ایران چنین تعبیری نسبت به آن وجود ندارد.

ضمن آنکه حتی چنین محتوایی هم بیانگر ضد دین بودن این تصویر است و هدف آن نیز تخریب افراد مذهبی است. دراین شرایط برای اهانت به زنان باحجاب، عزای حسینی و مفاهیم مذهبی و نیز یک تبلیغ متحرک برای مصرف مواد مخدر است !

توهین به زنان باحجاب, چاپ نمادهای شیطان‌پرستی, لباس‌های مشکی محرم, لباس‌هایی با طرح گل - لباسی برای توهین به زنان باحجاب و تبلیغ مواد مخدر!
این لباس‌ها اکنون بدون هیچ منعی در فروشگاه‌های مجازی و غیرمجازی به فروش می‌رسد

از طرح گل گذشتیم!

وقتی چند سال پیش، لباس‌هایی با طرح گل (ماری‌جوانا) در جامعهٔ ایرانی فراگیر شد، فکر نمی‌کردیم روزگار قرار است ما را به جایی برساند که در سایهٔ غفلت مسئولان، طرحی چندمنظوره برای توهین به زنان محجبه، وهن حجاب، تبلیغ مصرف مواد مخدر و… روی لباس‌های مشکی محرم قرار بگیرد و بدون هیچ مشکلی در بازار به فروش برسد.

تازه آن سال‌ها طرح ماری‌جوانا آن‌چنان بین مردم شناخته‌شده نبود. با این حال سردار «مسعود زاهدیان» گفته بود: «تبلیغ و تشویق به مصرف مواد مخدر جرم است، از این رو با خودروهایی که نمادهایی از مواد مخدر روی بدنه یا بخش‌های مختلفی از آنان نصب شود برخورد می‌شود. البسه و اقلام تزئینی که چنین نمادهایی روی آن چاپ شده را با اصناف و پلیس اماکن مطرح کرده و قطعاً با چنین مواردی هم برخورد می‌شود.»

توهین به زنان باحجاب, چاپ نمادهای شیطان‌پرستی, لباس‌های مشکی محرم, لباس‌هایی با طرح گل - لباسی برای توهین به زنان باحجاب و تبلیغ مواد مخدر!
این عکس در بازار تهران گرفته شده است!

این پیراهن مشکی، وهن عزاداران و عزای حسینی است

امروز به جایی رسیده‌ایم که نه‌تنها لباس‌هایی با طرح ماری‌جوانا به سادگی و بدون هیچ منع قانونی کف بازار و حتی در سکوهای اینترنتی خرید و فروش می‌شود، بلکه چنین نیز طرحی با در بر داشتن هم‌زمان چندین پیام مخرب در همین بازار تهران خودمان معامله می‌شود. آن هم با زمینهٔ مشکی و به‌عنوان لباس عزاداری محرم!

بیایید کمی دقیق‌تر به این طرح نگاه کنیم: تصویر زن محجبه‌ای که چادر مشکی به سر دارد. ناخن‌های کاشته‌شده‌اش جلب توجه می‌کند. تسبیح به گردن دارد که نشان دیگری از مذهبی بودن است؛ و در حال اسنیف (مصرف مواد مخدر از طریق بینی) است!

از این طرح چیزی جز توهین به زنان چادری و باحجاب، توهین به اصل حجاب، توهین به عزاداران حسینی و نیز به طور واضح تبلیغ مصرف موارد مخدر دستگیر مخاطب می‌شود؟!

قانون‌هایی برای نادیده گرفتن و اجرا نشدن!

طبق مادهٔ ۷۴۳ قانون مجازات اسلامی، هر کس از طریق سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده، افراد را به ارتکاب جرایم منافی عفت یا استعمال مواد مخدر یا روان‎گردان یا خودکشی یا انحرافات جنسی یا اعمال خشونت ‎آمیز تحریک یا ترغیب یا تهدید یا دعوت کرده یا فریب دهد یا شیوهٔ ارتکاب یا استعمال آنها را تسهیل کند یا آموزش دهد، به حبس از ۹۱ روز تا یک سال یا جزای نقدی از ۲۰ میلیون ریال تا ۸۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم می‌شود.

وقتی چنین مجازاتی برای تبلیغ و ترغیب استفاده از مواد مخدر از طریق فضای مجازی تعیین شده، طبیعتاً تبلیغ در فضای غیرمجازی و واقعی باید جرمی به مراتب سنگین‌تر داشته باشد.

چه آنکه اگر همین محکومیت‌ها با جدیت اجرا می‌شد و بازدارنده بود، کار از طرح ماری‌جوانا روی لباس‌ها به چنین افتضاح توهین‌آمیزی برای جامعهٔ مذهبی و عزادار نمی‌رسید.

توهین به زنان باحجاب, چاپ نمادهای شیطان‌پرستی, لباس‌های مشکی محرم, لباس‌هایی با طرح گل - لباسی برای توهین به زنان باحجاب و تبلیغ مواد مخدر!
لباس‌هایی برای توهین به عزاداران امام حسین (ع)

پازل شیطان را تکمیل نکنیم…

به گزارش زیرنویس، در شرایطی که هم‌دستی فرقه‌های ضاله و شبکه‌های تلویزیونی معاند با پیاده‌نظام‌های فریب‌خورده یا مغرض داخلی آنها برای توهین به مراسم عزاداری امام حسین علیه‌السلام و عزاداران ایشان محرز است، می‌توان تولید و توزیع چنین لباس‌هایی را نیز بخشی از این پازل دانست.

بنابراین از مسئولین انتظار می‌رود ضمن پلمب فروشگاه‌های متخلف و جلوگیری از فعالیت فروشندگان چنین لباس‌های نامناسبی، کارگاه‌های تولیدی و البته صحنه‌گردانان واقعی این ماجرا را پیدا و مجازات کنند. البته مجازات بازدارنده‌ای که جلوی تکرار چنین خطاهایی را بگیرد!

منبع:فارس