سارقین گردنبند “علیرام نورایی” شناسایی و دستگیر شدند
سارقین گردنبند “علیرام نورایی” شناسایی و دستگیر شدند

سارقین گردنبند علیرام نورایی؛ بازیگر سینما و تلویزیون شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: افراد دستگیر شده، جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته؛ در بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه‌دار مشخص شد که این دو به‌نام‌های آرش و اشکان از سارقین زورگیر و سابقه‌دار پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت‌های مجعول برای خود کرده بودند.

دالوند گفت: با شناسایی آرش و اشکان به عنوان سارقین سابقه‌دار در موضوع سرقت‌های زورگیری و گردنبندقاپی، تحقیقات فنی ـ پلیسی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت و با جمع‌بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبور به اعتراف به سرقت در مناطق شمال تهران شدند.

به گزارش زیرنویس، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به اعترافات به دست آمده از متهمین، روز پنجشنبه مورخه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲، علیرام نورایی به‌همراه همسرش جهت شناسایی متهمین به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شده و بلافاصله پس از مواجه حضوری با متهمین، هر دو متهم را به صورت دقیق و کامل شناسایی کردند.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر متهمین در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آنها جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع:تسنیم