جذب بیش از ۵ هزار حامی جدید از طریق خانه اکرام
جذب بیش از ۵ هزار حامی جدید از طریق خانه اکرام

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین از طریق خانه اکرام خبر داد.

محمد دهرویه در نشست تحلیل عملکرد پنج ماهه خانه اکرام که با حضور مدیر اکرام، مشاور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد و جمع دیگری از مدیران و کارشناسان برگزار شد با اشاره به فعالیت خانه اکرام از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: خانه اکرام با هدف ایجاد فضای مناسب با رویکرد جذب تخصصی حامی برای ادارات تابعه استان تهران و استان های کم برخوردار راه اندازی شده است.

وی با ارائه گزارش عملکرد این مجموعه از ابتدای فعالیت تا کنون، افزود: در طی ۵ ماهه امسال ۵ هزار  و ۴۶۲ نفر از طریق این مجموعه به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوسته اند.

دهرویه ادامه داد: همچنین ۱۹ هزار و ۴۷۵ ارتباط جدید با حامیان این طرح ایجاد شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۶۵ ارتباط مربوط به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت استان تهران است و مابقی برای سایر استان های محروم و کم برخوردار کشور است.

به گزارش زیرنویس، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، عنوان کرد: در طی این ۵ ماهه حامیان بیش از ۳ میلیارد تومان از طریق ارتباطات این مجموعه به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان کمک ارائه شده توسط حامیان نسبت به برنامه تعیین شده دارای رشد چشمگیری بوده است.

منبع:فارس