راه‌اندازی ساختمان جدید داروخانه ۱۳آبان
راه‌اندازی ساختمان جدید داروخانه ۱۳آبان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران از توسعه فضای فیزیکی داروخانه ۱۳آبان و راه‌اندازی ساختمان جدید داروخانه خبر داد.

دکتر محمود بیگلر  ، از توسعه فضای فیزیکی داروخانه ۱۳ آبان خبر داد و اظهار کرد:‌ چند روز گذشته ساختمان جدید داروخانه ۱۳ آبان در خیابان خردمند شمالی افتتاح شد که در حال حاضر به صورت پایلوت در حال ارائه خدمات به مردم است.

به گزارش زیرنویس،  سرپرست مجموعه داروخانه‌های ۱۳۴ آبان افزود: ویژگی این ساختمان دارا بودن سالن انتظار مناسب و ارائه داروهای تک نسخه‌ای به بیماران است که از زمان راه‌اندازی، باعث افزایش رضایت مردم از خدمات این داروخانه شده است.

 

تلاش برای ساخت سرویس بهداشتی در مجاورت داروخانه ۱۳آبان

بیگلر ادامه داد: راه‌اندازی این ساختمان در حدود ۱۷۰ متر مربع به فضای فیزیکی داروخانه اضافه کرده که علاوه بر فراهم کردن مکانی مناسب برای انتظار مردم، به کاهش زمان انتظار بیماران برای دریافت دارو کمک شایانی خواهد کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: در عین حال از شهرداری درخواست کرده‌ایم که در زمین مجاور داروخانه ۱۳آبان اقدام به ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه کند تا مراجعه کنندگان در این زمینه نیز دچار مشکل نباشند.

داروخانه 13 آبان , بهداشت و درمان , داروخانه 13 آبان , بهداشت و درمان ,

منبع:تسنیم