فرد ضد انقلاب اجازه ندارد روی صندلی معتبر پزشکی بنشیند
فرد ضد انقلاب اجازه ندارد روی صندلی معتبر پزشکی بنشیند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: دستگاه قضا و مجموعه نظام امروز در اوج اقتدار است و یک فرد ضد انقلاب اجازه ندارد روی صندلی معتبر پزشکی و دستگاه قضایی کشور بنشیند.

عباس مسجدی صبح امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه در جلسه ای با مجموعه حفاظت و اطلاعات سازمان که به مناسبت گرامیداشت روز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به اینکه حفاظت چشم تیزبین و بینای سازمان است گفت: از آنجا که برای صیانت از سازمان در ابعاد مختلف از جمله نیروی انسانی و حفظ اطلاعات و اسرار، ابزاری جز حفاظت و اطلاعات وجود ندارد لازم است این مجموعه به بهترین شکل ممکن عمل و سازمان را رصد کند.

وی تصریح کرد: برای حرکت مطلوب و قابل قبول یک سازمان و اجزای آن معیار و ملاک هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و از آنجا که یکی از اجزای مهم سازمان مجموعه حفاظت و اطلاعات است لازم است که این شاخص ها در انجام وظایف و اجرای برنامه های این مجموعه نیز مدنظر قرار گیرد.

مسجدی در ادامه به برخی از معیارهای ضروری در حرکت مطلوب سازمان و اجزای آن اشاره کرد و افزود: یکی از این معیارها واقع بین بودن است که در قالب آن باید مقدورات، جایگاه و مأموریت های سازمان را به خوبی بشناسیم و بر اساس مقتضیات روز عمل کنیم.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار داشت: انعطاف پذیری بالا، آشنا بودن با اهداف سازمان و تعلق خاطر به آن از دیگر معیارهای حرکت مطلوب است و از نشانه های تعلق خاطر به سازمان آن است که مسئولیت پذیر باشیم و بدانیم که در تفکر دینی ما آنچه مهم است مأمور و مسئول بودن است نه مأمور و معذور.

وی فعال بودن نظام حل مسئله، تشریک مساعی و احترام به یکدیگر، نظم و تحرک سازنده، استقبال از نظرات و خلاقیت های همکاران، انجام کارگروهی قوی و پذیرای نظرات جدید بودن را از دیگر معیارهای حرکت سازمان در مسیر مطلوب و قابل قبول عنوان کرد.

مسجدی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه حفاظت و اطلاعات صیانت از مجموعه سازمان است به فرمان هشت ماده ای حضرت امام خمینی (ره) در آذر ماه سال ۱۳۶۱ خطاب به مجموعه قضایی کشور اشاره کرد و گفت: نگاه حضرت امام همواره بر جذب حداکثری و حفظ کرامت انسانی و برخورد مناسب با مردم بود اما خط قرمز ایشان توطئه علیه امنیت کشور و مردم و برخورد جدی با براندازان و دشمنان نظام بود که این رویه باید در حفاظت و اطلاعات نیز مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه حفاظت و اطلاعات محل رجوع افراد زیادی است بنابراین باید حافظ اسرار مردم باشد و گزارش های دریافتی بدون هیچگونه حب و بغض و جانبداری و به دور از هرگونه اعمال نظر شخصی مورد بررسی قرار دهد.

 جای ضد انقلاب در هیچ کجای سازمان نیست

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه همه افراد شاغل در مجموعه پزشکی قانونی افراد معتقد و متعهد هستند تصریح کرد: با تأکید می گویم که جای ضد انقلاب و افرادی که علیه نظام حرف می زنند و توطئه می کنند در هیچ کجای سازمان نیست و این موضوع در مورد کارشناسان کمیسیون ها نیز صدق می کند.

وی تأکید کرد: دستگاه قضا و مجموعه نظام امروز در اوج اقتدار است و یک فرد ضد انقلاب اجازه ندارد روی صندلی معتبر پزشکی و دستگاه قضایی کشور بنشیند.

به گزارش زیرنویس، مسجدی همچنین در واکنش به عمل موهن به آتش کشیدن کتاب آسمانی مسلمانان در برخی کشورها، اظهار داشت: اینگونه اعمال و رفتارهای دیوانه وار نشانه اوج عصبانیت دشمن از توجه به دین مقدس اسلام و گسترش آن در جهان و حضور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه است که به آنان اجازه چپاول نمی دهد بنابراین برای نشان دادن این دشمنی و ضربه زدن به کشور از هیچ رفتار خباثت آمیزی فروگذار نخواهند بود اما چشم بیدار و هوشمندی نظام و مردم به آنان اجازه هیچ گونه نفوذ و اقدام علیه کشور را نخواهد داد.

منبع:فارس