حضور هلال‌احمر در ۱۹۵ عملیات آتش‌سوزی جنگل‌ها در سال جاری
حضور هلال‌احمر در ۱۹۵ عملیات آتش‌سوزی جنگل‌ها در سال جاری

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به حضور امدادگران هلال‌احمر در ۱۹۵ عملیات آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع در سال جاری، گفت: بیشترین حضور و پشتیبانی در این عملیات‌ها مربوط به استان کهگیلویه و بوبراحمد بوده است.

 محمودی با اشاره به پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر در عملیات مرتبط با حوادث آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع در سطح کشور از ابتدای سال تا ۲۰ مردادماه، گفت: در این مدت زمان، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۹۵ حادثه آتش‌سوزی در کنار آتش‎نشانان در عملیات حضور داشتند و در صورت نیاز به ارائه خدمات پرداختند و طی آن به ۹ نفر امدادرسانی و چهار مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش زیرنویس،  سرپرست سازمان امداد و نجات افزود: در ابتدای سال تاکنون، ۲۶۹ تیم عملیاتی در این حوادث به عنوان پشتیبان حاضر بودند که شامل ۱۰۱۳ امدادگر می‌شود.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمودی با اشاره به اینکه بیشترین پشتیبانی مربوط به حوادث آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است، افزود: در این استان ۱۱۱ عملیات پشتیبانی توسط جمعیت هلال‌احمر انجام گرفته است. پس از آن، بیشترین حضور امدادگران در حوادث آتش‌سوزی در استان‌های کرمانشاه، فارس و ایلام  بوده است.

منبع:ایسنا