فرصت ۲ روزه به داوطلبان کنکور برای بررسی مجدد نمره سابقه تحصیلی
فرصت ۲ روزه به داوطلبان کنکور برای بررسی مجدد نمره سابقه تحصیلی

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبان کنکور در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است حداکثر تا دو روز پس از انتشار کارنامه اولیه به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

  در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است: نظر به انتشار کارنامه‌ اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت دوم) توسط سازمان‌ سنجش‌ آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع می‌رساند داوطلبان کنکور در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است حداکثر تا دو روز پس از انتشار کارنامه اولیه به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی  http://my.medu.ir مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

بدیهی است به درخواست‌هایی که از سایر روش‌ها ارسال شود، هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

نمره کل آزمون اختصاصی، نمرات خام و نمره کل سابقه تحصیلی داوطلبان کنکور شب گذشته از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته، این هفته در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.

همچنین داوطلبان کنکور می‌توانند هرگونه سؤال در خصوص نمرات خام آزمون اختصاصی (کنکور) را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند یا در صورت لزوم سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش‌شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

به گزارش زیرنویس، داوطلبان در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی لازم است به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند. طبق تاکید سازمان سنجش به درخواست‌هایی که به سایر روش‌ها ارسال شود، هیچ‌گونه پاسخی داده نخواهد شد.

منبع:تسنیم