اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری درباره اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان اختیاری
اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری درباره اجرای طرح بیمه تکمیلی درمان اختیاری

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.

  در اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: به اطلاع بازنشستگان محترم می رساند که در سال ۱۴۰۲ (جاری) دو نوع بیمه تکمیلی درمان اصلی با مشارکت سهم بازنشسته به مبلغ ۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان و اختیاری به مبلغ ۲۰۵ هزار تومان تعیین شده است که عضویت و ورود بازنشستگان گرامی در هر کدام از این دو نوع بیمه، اختیاری است.

براساس هماهنگی های به عمل آمده، بیمه اکمل پس از اتمام سررسید قرارداد که در سال گذشته منعقد شده دیگر قابل اجرا نخواهد بود.

به گزارش زیرنویس، نعمت‌الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پیشتر اعلام کرد که با اجرای بسته جدید سلامت که در قالب طرح اختیاری ارائه شده برخی خدمات رایج و موردنیاز بازنشستگان به تعهدات قرارداد افزوده شده و سقف برخی خدمات مورد تعهد نیز افزایش چندبرابری یافته است.

این در حالی است که خدمات گران‌قیمت درمانی نظیر بستری‌های طولانی مدت یا اعمال جراحی پرهزینه و داروهای بیماران خاص در سال جاری در هر ۲ قرارداد اختیاری و طرح جاری بیمه درمان بدون سقف شده است.

منبع:ایسنا