تقدیر کاربران شبکه‌های اجتماعی از قوه قضائیه برای بازگشت اموال بابک زنجانی
تقدیر کاربران شبکه‌های اجتماعی از قوه قضائیه برای بازگشت اموال بابک زنجانی

کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به بازگشت بدهی‌های بابک زنجانی به کشور واکنش نشان دادند.

- تقدیر کاربران شبکه‌های اجتماعی از قوه قضائیه برای بازگشت اموال بابک زنجانی

با خبر بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور و تسویه بدهی‌های او با پیگیری قوه‌قضائیه، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی از این اقدام قوه قضائیه تشکر کردند. کاربران تأکید کردند که منتظر بازگشت اموال سایر مفسدان اقتصادی نیز خواهند بود. کاربران بیان داشتند بازگشت اموال زنجانی نشان داد می‌توان به دور از هیاهو، عوام‌فریبی و کار‌های نمایشی با فساد مقابله کرد.

در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

محسن قائد:
دیر شد، اما بالاخره شد! تمام بدهی و خسارت بابک زنجانی به دولت پرداخت شد. اموالی که زنجانی معرفی کرده و به تهران منتقل شده اضافه‌تر از میزان بدهی اوست!

اعظم سادات سید مومنی:
اموال بابک زنجانی شناسایی شد و به تهران منتقل شد. چقدر نیاز داریم تو این روز‌ها خبر‌های خوب بشنویم و اینکه سرمایه بیت‌المال برگشته جای بسی خوشحالی دارد.

سیده زهرا عبداللهی:
پیگیری‌های مجدانه، دقیق و هوشمندانه قوه قضائیه به دور از هر جوزدگی و حرکت عجولانه در جریان پرونده ‎بابک زنجانی باعث رد مال و بازگشت بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به بیت‌المال شد و این یعنی می‌توان به رسیدگی پرونده‌های کلانی همچون چای دبش و… امیدوار بود.

 وحید حاجی‌پور:
بابک زنجانی بدهی خود را با ارزش روز تسویه کرده است؛ بخشی از این تسویه ارزی بوده، بخشی دیگر خودرو‌های سنگین و بخشی دیگر هواپیما. اموال داخل ایران او هم، طی سال‌های گذشته به شرکت ملی نفت ایران واگذار شده بود مثل قشم ایر.

عبدالمجید خرقانی:
با وجود تمام سنگ‌اندازی و موانع کشور‌هایی که اموال بابک زنجانی در آنجا بود، بالاخره قوه قضائیه توانست تمامی اموال رو به کشور استرداد کنه تا بدهی شاکیان و خسارت بیت‌المال جبران بشه. هرکسی که قصد اختلاسگری داره باید بدونه آخر کارش مثل بابک زنجانی، فلاکت و بدبختی است.

هاتف صالحی:
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان پرونده بابک زنجانی به خوبی نشان داد که می‌توان به دور از هیاهو، عوام‌فریبی و کار‌های نمایشی و صرفاً مستظهر به نیت مخلصانه، صبر انقلابی و درایت هوشمندانه، عدالت را اجرا و حق مردم را استیفا کرد.

سیداحسان حسینی:
تسویه بدهی ‎بابک زنجانی در یک دهه اخیر یک مانع جدی داشت که در دولت سیزدهم از میان برداشته شد. از دید ذی‌نفعان کارشکن، بدهی او نباید تسویه می‌شد تا همچنان پتکی بر سر منتقدان خود باقی بماند. بازگشت اموال می‌توانست زودتر از این‌ها انجام شود اگر منافع ملی بازیچه بازی‌های سیاسی نمی‌شد.

 رضا پناهیان:
خیلی خبر دلگرم‌کننده‌ای بود. با پیگیری‌های دستگاه قضا بالاخره بعد از این همه سال تمام بدهی بابک زنجانی تسویه شد. واقعاً خداقوت آقای اژه‌ای.

 محمد فراهانی:
بازگشت بدهی‌های ‎‌بابک‌زنجانی نشان داد قوه قضائیه به دور از جار و جنجال و هیاهوی رسانه‌ای به دنبال احقاق حقوق مردم است.

علی احمدنیا:
بعد از بیش از ۱۰ سال در دوره اقای اژه‌ای تمام بدهی‌های ‎بابک زنجانی که از جیب مردم برداشته شده بود، دوباره برگشت. مبارزه با فساد میشه فراجناجی و به‌دور از شواف و بزرگنمایی کاذب در مسیر امیدآفرینی برای مردم باشد.

محمدحسین چاووشی:
اموال بابک زنجانی برگشت؟ نه داداش، اموال مردم به کشور برگشت! از پیگیری‌های مسئولان قضایی ممنونیم و امیدواریم این پول برای مردم و کشور هزینه بشه.

جواد آقایی:
استیفای حقوق عامه در پرونده بابک زنجانی صورت گرفت و بدهی مالی او به صورت کامل (به دلار) تسویه شد. ببینیم رسانه‌هایی که تا دیروز با اسم و پرونده بابک زنجانی بازار ناامیدی مردم را داغ می‌کردند، حالا چه می‌کنند!

منبع: روزنامه جوان

+