انفجار در گرگان| علت انفجار امروز گرگان چه بود+ عکس و فیلم
انفجار در گرگان| علت انفجار امروز گرگان چه بود+ عکس و فیلم

یک منبع آگاه مدعی شد حادثهٔ انفجار در گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشرشده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد. در عین خبرگزاری دانشجو این خبر را تکذیب کرده است.

صبح امروز صدای چندین انفجار در گرگان موجب بروز خسارات و وحشت مردم شد.

به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی گلستان اعلام کرد در ۸ نقطهٔ گرگان سقوط جسم ناشناس گزارش شده است. در حال بررسی جزئیات هستیم و اطلاعات تکمیلی را به مردم ارائه می‌کنیم. صدای انفجار ناشی از سقوط این پهپاد در تمام شهر گرگان شنیده شد.

معاون سیاسی استاندار گلستان سقوط یک فروند پهپاد در گرگان را تایید کرد

علی مهاجر گفت : این پهپاد حوالی ساعت ۹صبح ساقط شده و تکه های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد.

وی شایعه ساقط شدن ۸فروند پهپاد را تکذیب کرد و گفت این تکه ها مربوط به یک پهپاد می باشد؛ نیروهای نظامی و امنیتی مشغول بررسی ابعاد این حادثه هستند.

وی گفت در اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شدند.

سقوط یک فروند پهپاد در گرگان +فیلم

آزمایش موشکی وزارت دفاع علت حادثهٔ انفجار در گرگان بود

یک منبع آگاه به فارس گفت: حادثهٔ گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشرشده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد.

در فرایند آزمایش این موشک سرجنگی منحرف می‌شود و به محلی غیر از مکان معین‌شده برخورد می‌کند. سر جنگی این موشک قابلیت چندتکه‌شدن برای اصابت به اهداف مختلف را دارد که همین امر منجر به برداشت اشتباه و تلقی ۸ انفجار را ایجاد کرده است. خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشته است.

انفجار در گرگان

انفجار در گرگان

سخنگوی وزارت دفاع: سامانه آزمایشی پدافندی در گرگان سقوط کرده است

سردار طلایی نیک: در مناطق کویری داخل کشور آزمایش‌های سامانه پهپادی و آفندی انجام می‌شود که در یکی از این آزمون‌های تحقیقاتی یکی از سامانه‌ها دچار نقص و متلاشی شدن  شد که در اطراف شهر گرگان سقوط کرده است.

در مناطق کویری داخل کشور آزمایش‌های سامانه پهپادی و آفندی انجام می‌شود که در یکی از این آزمون‌های تحقیقاتی یکی از سامانه‌ها دچار نقص و متلاشی شدن شد که در اطراف شهر گرگان سقوط کرده است.

خوشبختانه این مسئله تلفات جانی نداشته و اگر خسارت مادی به هموطنان وارد شده باشد از طرف وزارت دفاع جبران می‌شود.

تیم‌های امدادی و عملیاتی در حال جمع‌آوری قطعات فرودآمده هستند. ضمن تشکر از اهالی شریف گرگان انتظار داریم اگر قطعات باقی مانده‌ای را مشاهده کردند از دستکاری و جابجایی خودداری کنند تا تیم‌ها عملیاتی وظایف خود را در اسرع وقت به اتمام برسانند.

سقوط یک فروند پهپاد در گرگان +فیلم

تصاویری از لحظه انفجارهای پیاپی و شلیک به شی ناشناس در آسمان گرگان

روایت صاحب‌خانه‌ای که تکه‌های شیء ناشناخته وارد خانه‌اش شد

یک شهروند گرگانی که قطعات شیء ناشناس به منزل او اصابت کرده است در مورد جزئیات این حادثه توضیح می‌دهد:

 

اخبار ضد و نقیض از وقوع چند انفجار در گرگان/ معاون استاندار گلستان: پهپاد ناشناس سرنگون شده است/ منبع آگاه: آزمایش موشکی وزارت دفاع عامل انفجار امروز گرگان بوده است +عکس و فیلم

 

اخبار ضد و نقیض از وقوع چند انفجار در گرگان/ معاون استاندار گلستان: پهپاد ناشناس سرنگون شده است/ منبع آگاه: آزمایش موشکی وزارت دفاع عامل انفجار امروز گرگان بوده است +عکس و فیلم

 

منبع: مشرق نیوز