دفاع مقدس، منشأ مشروعیت مسیر پیشرفت کشور
دفاع مقدس، منشأ مشروعیت مسیر پیشرفت کشور

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران، دفاع مقدس را منشاء مشروعیت مسیر پیشرفت کشور خواند و گفت: روزهایی که در پیش رو داریم یادآور برشی از گذشته مردم ایران است که تاریخ کشورمان به آن می‌بالد.

به گزارش زیرنویس و بنابر اعلام وزارت بهداشت، مجید احمدی – مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس در یادداشتی آورده است:« روزهایی که در پیش رو داریم یادآور برشی از گذشته مردم ایران است که تاریخ کشورمان به آن می‌بالد. هفته دفاع مقدس، تداعی کننده حماسه مردان و زنانی است که با نقش آفرینی تاریخی خود، عزت ملی ما را رقم زده و از هویت دینی ما پاسداری کردند.

رزمندگانی که جهادشان نمادی از بعد غیر مادی هویت دیرین ایران زمین و فرهنگ عمیق اسلامی است.

آنها که حراست مرزهای کشور و مرزهای عقیدتی انقلاب اسلامی را بر جان خود ترجیح دادند و اینگونه ایثارشان در آینده ملت مسلمان ایران، ماندگار شد.

نظام سلامت، برگی زرین بر تارک خود دارد و آن افتخار حضور موثر در دفاع مقدس است. پزشکان و دیگر امدادگران که شجاعت‌شان، همچون قهرمانان داستان‌های اساطیری ادبیات کشورمان، تاریخ‌ساز شدند.

سپیدپوشانی که خدمات‌شان در دوران همه‌گیری کرونا نیز از جنس جهاد در خط مقدم بود و چشمان تیزبین وجدان جمعی جامعه، گواه فداکاری آنهاست. همواره به یاد آوریم که سرنوشت کشورمان سهمی بی‌بدیل از ایثار مدافعان سلامت دارد.

فراموش نخواهیم کرد شهدای حق و ایثارگران، منشاء مشروعیت مسیری هستند که در پیش رو داریم. آنان سرمایه‌هایی غنی برای حرکت تاریخی مردم ایران به سمت پیشرفتند و این سرمایه را همواره ارج می‌نهیم.»

منبع:ایلنا