رژیم صهیونیستی؛ ناقض اصلی حقوق زنان
رژیم صهیونیستی؛ ناقض اصلی حقوق زنان

رژیم صهیونیستی که خود را به دروغ حامی زنان ایرانی معرفی می‌کند، بار‌ها از سوی مجامع بین‌المللی به دلیل نقض حقوق زنان مورد انتقاد قرار گرفته است.

نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل که مقام‎های ارشد بسیاری از کشور‌ها در آن سخنرانی کردند، شاهد حواشی بود؛یکی از این حواشی، اخراج نماینده رژیم صهیونیستی از صحن مجمع عمومی در زمان سخرانی آیت‎الله رئیسی بود، که بازتابی گسترده در رسانه‌های بین‌المللی داشت.

«گیلاد اردان»، نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل پس از ژستی ریاکارانه در زمینه حمایت از زنان ایرانی، از صحن نشست اخراج شد.

به گزارش زیرنویس، این اقدام فریب‌کارانه نماینده رژیم صهیونیستی در حالی انجام شد که رژیم اشغالگر خود بار‌ها به دلیل نقض حقوق زنان در اراضی اشغالی و فلسطین مورد انتقادات جامعه بین‌الملل قرار گرفته است.

لیبی، قطر و زیمبابوه از جمله اعضای شورای اقتصادی و اجتماعی ۵۴ کشوری سازمان ملل بودند که در ۲۶ جولای (چهارم مرداد) رای دادند تا رژیم صهیونیستی را به‌عنوان رژیمی معرفی کنند که امسال از سوی این شورا به دلیل نقض حقوق زنان مورد انتقاد قرار گرفته است.

خشونت جنسی علیه زنان در نهاد‌های نظامی رژیم صهیونیستی

همچنین براساس آمارها، از هر چهار زن عضو ارتش رژیم صهیونیستی یک نفر در سازمان‌ها و مراکز وابسته به ارتش مورد خشونت جنسی قرار گرفته است.

منبع:صدا و سیما