برگزاری رویداد گردشگری «راسته بازار اصفهان» از بازار جورجیر تا خانه اژه‌‌ای‌ها
برگزاری رویداد گردشگری «راسته بازار اصفهان» از بازار جورجیر تا خانه اژه‌‌ای‌ها

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری رویداد گردشگری راسته بازار اصفهان به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: این رویداد گردشگری از بازار جورجیر تا خانه اژه‌‌ای‌ها که در مسیر بازار اصفهان قرار دارد، برگزار می‌شود

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ علیرضا مساح با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان رویداد گردشگری راسته بازار با هدف معرفی تاریخچه و قدمت کهن بازار به علاقه‌مندان هویت و تاریخ اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد گردشگری از بازار جورجیر تا خانه اژه‌‌ای‌ها که در مسیر بازار اصفهان قرار دارد، برگزار می‌شود و آثار تاریخی موجود و تاریخچه بازار به شرکت کنندگان در این رویداد معرفی خواهد شد.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به نحوه حضور در این رویداد گفت: علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می توانند با ثبت نام در سایت www.shahrvandticket.ir برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کنند، در صورتی که ثبت نام به صورت گروهی انجام شود نیز سانس موردنظر برای گروه ثبت نام کننده، تعیین خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد از ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۰۷۵۶۳۲۱۵تماس حاصل کنند.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا