اتفاق عجیب بعد از خط خوردن پسر فردین از هانگژو!
اتفاق عجیب بعد از خط خوردن پسر فردین از هانگژو!

فردین معصومی بعد از خط خوردن فرزندش از ترکیب اعزامی کشتی به هانگژو از پیشنهاد آذربایجان به او صحبت کرده است.

امیررضا، فرزند فردین معصومی، کشتی‌گیر بازنشسته سنگین وزن ایران، است که چند سالی است که نامش در کشتی ایران مطرح شده است. او اما در ترکیب تیم کشتی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار نگرفت، موضوعی که با ناراحتی پدر نام‌آشنای این ورزشکار همراه شده است.

چند روز بعد از آنکه امیررضا معصومی از ترکیب ایران در هانگژو خط خورد، حالا فردین معصومی از پیشنهاد فدراسیون کشتی آذربایجان برای استخدام پسرش صحبت کرده است.

به گزارش زیر نویس ،فردین معصومی در این باره گفته است: «برای این موضوع ختاگ گازیموف (سرمربی) و جبرئیل حسنوف (مربی) به نمایندگی از فدراسیون جمهوری آذربایجان خواهان آن است تا امیررضا برای این کشور کشتی بگیرد. در این خصوص هنوز هیچ تصمیمی نگرفتیم و باید با فدراسیون و علیرضا دبیر مشورت لازم صورت گیرد.»

1932355

او صحبت‌هایش را درباره این مسئله جالب اینطور ادامه داد: «باید بگویم که اولویت اصلی ما به اهتزاز در آمدن پرچم ایران و شادی مردم است. اگر فدراسیون کشتی به امیررضا نیاز دارد طبیعتا اولویت ما افتخارآفرینی برای ایران است و در غیر این صورت، تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.»

پدر امیررضا معصومی تصمیم‌گیری درباره آینده فرزندش را به جلسه با علیرضا دبیر منوط کرده و گفته است: «فردا با علیرضا دبیر و کادرفنی کشتی آزاد جلسه‌ای خواهیم داشت که اگر نیاز است که امیررضا زیر پرچم ایران کشتی بگیرد من نیز حرفی ندارم، ولی در غیر این صورت باید تصمیم نهایی برای او گرفته شود.»

فردین معصومی در این گفت‌وگو درباره خط خوردن پسرش از لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی هم حرف زده است: «من احترام زیادی برای کادرفنی و امیرحسین زارع قائل هستم، ولی اگر نفر اول به جهانی اعزام می‌شود بهتر است که نفر دوم به بازی‌های آسیایی برود، ولی کادر فنی تصمیم دیگری برای فرزندم گرفت. امیررضا سرباز تیم ملی و کشورش است و برای آینده حرفه‌ای او باید فدراسیون و کادرفنی کشتی آزاد تصمیم نهایی را زودتر بگیرند.»

 منبع :ورزش۳