جزئیات قتل پلیس ایران به دست ۴ تبعه افغان
جزئیات قتل پلیس ایران به دست ۴ تبعه افغان

به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، مدیرکل دادگستری استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۲۰ شنبه شب، شهروندی که در نیروی انتظامی شاغل بوده درحال تردد با موتورسیکلت در محله صلح آباد با سه تبعه افغان تصادف می‌کند که این موضوع منجر به درگیری بین طرفین شده و در ادامه یکی از […]

- جزئیات قتل پلیس ایران به دست ۴ تبعه افغان

به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، مدیرکل دادگستری استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۲۰ شنبه شب، شهروندی که در نیروی انتظامی شاغل بوده درحال تردد با موتورسیکلت در محله صلح آباد با سه تبعه افغان تصادف می‌کند که این موضوع منجر به درگیری بین طرفین شده و در ادامه یکی از افاغنه با چاقویی که داشته، ضرباتی را به سینه و کمر این شهروند وارد کرد.

مهدی مهرانگیز ادامه داد: با وجود انتقال این شهروند به بیمارستان، متاسفانه ایشان ساعت ۱۲ دیشب فوت شدند.

مهرانگیز خبر داد: نیروی انتظامی با اقدامات فنی موفق شده ۴ متهمی که در این اتفاق تلخ نقش داشته اند دستگیر کند و در مرحله تحقیقات پلیس آگاهی و دادستانی از عاملان می‌باشد.

به گفته وی، شواهد اولیه حاکی از آن است که منشا این حادثه نزاع و درگیری بوده و موضوع امنیتی وجود ندارد.

توضیحات پلیس بوشهر

پیش از ظهر یکشنبه نیز روابط عمومی پلیس بوشهر از قول فرمانده انتظامی استان از دستگیری چهار نفر عاملان نزاع منجر به یک مورد قتل در شهر بوشهر خبر داد.

در خبر ارسالی از طرف سردار “حیدر سوسنی” گفته شده: حوالی ساعت ۲۰ هشت مهرماه، یک مورد نزاع منجر به قتل در یکی از خیابان های شهر بوشهر به پلیس گزارش و ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی صحنه جرم توسط کارشناسان پلیس آگاهی، مشخص شد مردی جوان که ۲۶ سال سن دارد طی یک نزاع چند نفره با ضربات چاقو مجروح و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا با بررسی های میدانی و اقدامات اطلاعاتی ماموران، چهار تن از افراد دخیل در این نزاع، شناسایی و دستگیر شدند.

سوسنی با اشاره به اینکه، برای کشف علت و انگیزه وقوع قتل، هر چهار نفر متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی استان منتقل و تحت بازجویی قرار دارند، گفت: نتیجه اقدامات بعدی به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: سلامت نیـوز