به گزارش بازرگانی زیرنویس، منطقه آزاد کیش با ساحل زیبا و جاذبه‌های تفریحی فراوان از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران محسوب می‌شود و هر ساله از گردشگران داخلی و خارجی زیادی میزبانی می‌کند. بهترین و پرطرفدارترین راه ارتباطی به این جزیره شگفت‌انگیز از طریق هواپیما است که هزینه آن نیز از دیگر وسایل […]

 

به گزارش بازرگانی زیرنویس، منطقه آزاد کیش با ساحل زیبا و جاذبه‌های تفریحی فراوان از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران محسوب می‌شود و هر ساله از گردشگران داخلی و خارجی زیادی میزبانی می‌کند. بهترین و پرطرفدارترین راه ارتباطی به این جزیره شگفت‌انگیز از طریق هواپیما است که هزینه آن نیز از دیگر وسایل حمل‌ونقل بیشتر است. به همین دلیل اکثر افردی که قصد سفر به کیش و گشت‌وگذار در این جزیره رویایی را دارند، به‌دنبال پاسخ این سوال هستند که هزینه سفر به کیش با هواپیما چقدر است. اگر شما نیز برای گذران اوقات فراغت خود قصد رفتن‌به کیش را دارید و می‌خواهید بودجه موردنیاز برای سفر خود را پیش‌بینی کنید، بهتر است با ادامه مطلب همراه باشید.

هزینه‌های اصلی سفر به کیش با هواپیما

برای بررسی هزینه‌هایی که باید در سفر به کیش بپردازید، بهتر است ابتدا به اصلی‌ترین هزینه‌ها مانند اقامت، بلیط رفت‌وبرگشت، تفریحات کیش و … توجه داشته باشید. یک نکته مهمی که نباید از آن غافل شوید این است که زمان سفر شما به کیش در پیک‌های مختلف نیز بسیار مهم است. به این معنی که اگر در فصل گردشگرپذیر که مسافران زیادی در این جزیره زیبا حضور دارند، به کیش بروید، بدون شک در افزایش هزینه‌های شما تأثیر خواهد داشت. اصلی‌ترین مواردی که در تعیین هزینه‌های سفر به کیش نقش دارند، شامل موارد زیر است:

هزینه سفر به کیش با هواپیما

نوع اقامت و انتخاب هتل کیش

برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند یک سفر اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به کیش داشته باشند، انتخاب اقامتگاه و هتلی که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم خدمات و امکانات باکیفیتی ارائه دهند، از مهم‌ترین اقدامات پیش از سفر محسوب می‌شود. نگران نباشید، زیرا در این جزیره زیبا و شگفت‌انگیز هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید با کمی پرس‌وجو، بهترین گزینه را انتخاب کنید. وجود انواع هتل‌ها با ستاره‌های مختلف و همچنین اقامتگاه‌هایی که به شکل سوئیت، آپارتمان و یا بوم‌گردی از مسافران پذیرایی می‌کنند، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.

بنابراین برای مدیریت هزینه سفر به کیش با هواپیما، باید به اقامت در طول سفر نیز فکر کنید. برای تجربه اقامتی مفرح و درعین حال مقرون‌به‌صرفه، بهتر است برای انتخاب هتل کیش به سایت‌های معتبر در زمینه معرفی و رزرو هتل‌های کیش مراجعه کرده و گزینه‌های مختلف را از نظر قیمت، امکانات تفریحی و رفاهی، موقعیت مکانی و خدمات ویژه‌ای که به مسافران ارائه می‌دهند را بررسی و با یکدیگر مقایسه کنید. به این شکل می‌توانید علاوه‌بر مدیریت هزینه‌های خود، بهترین و خاطره‌انگیزترین اقامت را در جزیره زیبای کیش تجربه کنید.

بلیط رفت و برگشت به کیش با هواپیما

یکی دیگر از مهم‌ترین و اصلی‌ترین هزینه‌های پیش‌روی شما در سفر به کیش، خرید بلیط رفت‌وبرگشت به این جزیره است. قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد، ازجمله:

فاصله شهری که در آن هستید تا جزیره کیش

ایرلاینی که پرواز شما را پیگیری می‌کند.

کلاس پروازی موردنظر شما

بازه زمانی که برای خرید بلیط اقدام می‌کنید.

بلیط لحظه آخری

از آنجایی که جزیره کیش در پایین‌ترین و جنوبی‌ترین منطقه ایران واقع شده است، بهترین وسیله رفت‌وآمد به این جزیره رویایی، هواپیما است. اگر مقصد سفر شما از تهران است، می‌توانید همه روزه برای خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش اقدام کنید. درست است که هزینه سفر به کیش با هواپیما بیشتر از سایر راه‌های ارتباطی است، اما درعین حال راحت‌ترین، نزدیک‌ترین و بی‌دردسرترین روش برای سفر به جزیره کیش محسوب می‌شود.

هزینه سفر با تور کیش اقامت ۲۴

از آنجایی که شهر کیش از گردشگرپذیرترین نقاط ایران است، تورهای گردشگری زیادی نیز به مقصد کیش راه‌اندازی شده که بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌کنند. بسیاری از افرادی که به‌دنبال تجربه سفری راحت و بی‌دردسر هستند و یا به دلیل مشغله کاری فرصت برنامه‌ریزی و پیگیری یکسری امور مربوط‌به سفر را ندارند، ترجیح می‌دهند که با تورهای گردشگری به کیش سفر کنند. از مزیت‌های مهم سفر با تور کیش این است که هزینه‌های اصلی شما از ابتدا مشخص شده و باید آن را به آژانس‌های مسافرتی پرداخت کنید. به این شکل می‌توانید هزینه سفر به کیش با هواپیما را به‌راحتی برآورد کرده و بودجه موردنیاز برای آن را مشخص کنید.

این در حالی است که هزینه سفر با تور کیش اقامت ۲۴، به‌دلیل امکان رزرو بلیط‌های لحظه آخری و هتل‌های چارتری، مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. همچنین برخی از وعده‌های غذایی و گشت‌وگذار در بین جاذبه‌های دیدنی جزیره از وظایف اصلی تورهای گردشگری محسوب می‌شود.

هزینه غذا در کیش

علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید برای تعیین بودجه موردنیاز برای گذران تعطیلات در جزیره زیبای کیش، به هزینه غذا نیز توجه داشته باشید. در طول سفر به کیش می‌توانید با توجه‌به بودجه خود، به شکل‌های مختلف برای صرف غذا اقدام کنید. به‌عنوان مثال بهتر است هتلی را انتخاب کنید که صبحانه رایگان می‌دهد و کیفیت غذای رستوران‌های آن خوب است. بنابراین می‌توانید یک هزینه اضافی به هتل محل اقامت خود پرداخت کرده و از خدمات رستوران‌های آن استفاده کنید. همچنین اگر دوست دارید در حین گشت‌وگذار در جزیره، از طعم غذاهای جدید لذت ببرید، می‌توانید به رستوران‌هایی که در سطح شهر از گردشگران پذیرایی می‌کنند، بروید. یا اگر سوئیت یا آپارتمان اجاره کرده‌اید و می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید خودتان به طبخ غذا بپردازید. اما اگر به کیش سفر می‌کنید، حتماً یک وعده غذایی را به رستوران‌هایی بروید که دارای منوی غذاهای دریایی هستند.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

هزینه تفریحات در کیش

شما برای گذران لحظاتی شاد، مفرح و مهیج به جزیره کیش می‌روید، بنابراین باید هزینه‌های موردنیاز برای تفریح در این جزیره را در لیست خود لحاظ کنید. تفریحات کیش از ارزان تا گران‌قیمت متنوع است و به همین خاطر می‌توانید با صرف بودجه موردنظر لحظات خاطره‌انگیزی داشته باشید. تماشای ساحل و دریای مواج از ارزان‌ترین تفریحات کیش محسوب می‌شود. بسیاری از افرادی که به‌دنبال کاهش هزینه سفر به کیش با هواپیما هستند، به سواحل زیبای جزیره می‌روند و در کنار دوستان و یا خانواده خود به انجام بازی‌هایی مانند والیبال، دوچرخه‌سواری، شنا و… می‌پردازند. اما اگر قصد دارید امکانات تفریحی و مهیج جزیره کیش مانند غواصی، پاراسل، قایق‌سواری، شاتل‎سواری و…را تجربه کنید، باید هزینه قابل‌توجهی برای آن کنار بگذارید.

هزینه تاکسی در کیش

جزیره کیش به‌دلیل موقعیت مکانی که دارد و توسط آب‌های نیلگون خلیج فارس محاصره شده است، برای سفر با وسیله شخصی گزینه مناسبی نیست. بنابراین بیشتر گردشگران بدون داشتن وسایل نقلیه شخصی وارد این جزیره رویایی می‌شوند. به همین خاطر باید هزینه رفت‌وآمد در داخل شهر کیش را نیز در کنار دیگر هزینه‌ها درنظر داشته باشید. در سراسر جزیره، تاکسی‌هایی وجود دارد که به شهروندان و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند. هزینه تاکسی در کیش با توجه‌به طول مسیر و نوع تاکسی متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال هزینه تاکسی‌های انگلیسی نسبت‌به تاکسی‌های معمولی، بیشتر است.

سخن پایانی

جزیره شگفت‌انگیز و رویایی کیش با جاذبه‌های طبیعی و تفریحی منحصربه‌فرد از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوبی‌ترین نقطه ایران است. رایج‌ترین راه ارتباطی به این جزیره زیبا، هواپیما است، زیرا در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری شما را به مقصد می‌رساند. برای برآورد هزینه سفر به کیش با هواپیما، علاوه‌بر قیمت بلیط رفت‌وبرگشت، باید به عوامل اصلی و پرهزینه دیگر مانند محل اقامت، تفریحات در کیش، تردد در جزیره و.. نیز توجه داشته باشید. به این شکل می‌توانید بودجه موردنیاز برای گذران تعطیلاتی مهیج و به‌یادماندنی به جزیره کیش را تعیین کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و زیرنویس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: مـهر