مورات اونالمیش بازیگر ترک محبوب ایرانی‌ها، ازدواج کرد
مورات اونالمیش بازیگر ترک محبوب ایرانی‌ها، ازدواج کرد

مورات اونالمیش بازیگر مشهور ترکی که بین ایرانی ها بازیگری شناخته شده و محبوب است ازدواج کرده است.

مورات اونالمیش Murat Ünalmış بازیگر ۴۲ ساله ازدواج کرد. این دومین ازدواج او است و اولین همسر او بیرجه آکالای سال ۲۰۱۱ بود که زندگی این دو بازیگر انقدر دوام نیاورد و سال ۲۰۱۲ از هم جدا شدند.

 

مورات پس از ۳ سال رابطه با دوست دختر بلغاری اش آلبنا ایلیوا که اسم و فامیلش تغییر داده و ترکیه ای نوتیه آکار گذاشته ازدواج کرد.

اونالمیش بازیگر خوشتیپ پیش از این با بیرجه آکالای همبازی وی در سریال yer gök aşk (شمیم عشق) ازدواج کرده بود اما پس از یک سال از هم جدا شدند. این بازیگر آخرین بار با سریال «گل‌جمال» از شبکه‌ی فاکس دیده شد.

مورات اونالمیش

مورات اونالمیش از بازیگرانی از که زندگی خصوصی خود را دور از مدیا پیش میبرد و سعی بر آن دارد که جز کارش صفحات خبری را مشغول نکند و به همین خاطر رابطه اش را در ۳ سال دور از چشم پیش برده.

مورات اونالمیش

سریال گل جمال

زندگی گلجمال و گل اندام، دو خواهر و برادری که مادرشان در کودکی آنها را ترک کرد تا با مرد دیگری فرار کند، با رفتن مادرشان از هم می پاشد. این دو که در سختی بزرگ می‌شوند، پس از سال‌ها به بورسا بازمی گردند. تنها هدف گلجمال انتقام گرفتن از مادرش است. گلجمال مردی قوی و بی رحم است که بی مادری خود را در زخم کودکی پنهان می کند و هرگز آن زخم را نمی بندد. او در این نیان عاشق دختر خوانده اش می شود و یک داستان عاشقانه را رقم میزند.

گلجمال

منبع خبر: رکنـا