بازداشت ۲ زورگیر خشن که با چاقو و قمه به تهرانی ها حمله می کردند + جزییات
بازداشت ۲ زورگیر خشن که با چاقو و قمه به تهرانی ها حمله می کردند + جزییات

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از زورگیری ۲ مرد جوان سابقه دار و تحت تعقیب که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند ، خبر داد و گفت: متهمان دارای سوابق متعدد زورگیری و شرارت هستند.

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح این خبر بیان داشت: ۱۴مهر ماه عملیات کلانتری ۱۱۴ غیاثی در حال گشت زنی در محدوده خیابان خاوران تهران بودند که به یک موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش و صورت های پوشانده که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد قمه از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند و به فرمان ایست پلیس توجهی نکردند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: پس از تعقیب و گریز زورگیران و با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی با استفاده از شگرد های پلیسی موتور سیکلت متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند ، در بازرسی بدنی متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و کارت های بانکی و ابزار سرقتی زیادی کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه به همکاری هم اعتراف کردند و با استعلام از سابقه متهمان مشخص شد دارای سوابق متعدد زورگیری و تحت تعقیب پلیس می باشند.

سرهنگ بهرامی در پایان افزود: متهمان به همراه کلیه مال باختگان راهی مراجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا