۲۵ هزار کارت معافیت برای مشمولان واجد شرایط در اصفهان صادر شد
۲۵ هزار کارت معافیت برای مشمولان واجد شرایط در اصفهان صادر شد

  سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار داشت: رسیدگی سریع، صحیح و دقیق به درخواست انواع معافیت‌ها و کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده مشمولان متقاضی معافیت از اقدامات بسیار خوبی است که در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان صورت گرفته که رضایت عمومی را نیز در پی داشته است. وی افزود: در همین خصوص […]

 

سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار داشت: رسیدگی سریع، صحیح و دقیق به درخواست انواع معافیت‌ها و کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده مشمولان متقاضی معافیت از اقدامات بسیار خوبی است که در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان صورت گرفته که رضایت عمومی را نیز در پی داشته است.

وی افزود: در همین خصوص طی مدت نیمه نخست امسال حدود ۲۵ هزار کارت معافیت تحصیلی، کفالت و پزشکی برای مشمولان واجد شرایط صادر شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان پرونده متقاضیان معافیت از خدمت وظیفه عمومی توسط کارشناسان این معاونت به صورت دقیق و هوشمندانه بررسی و رسیدگی می‌شود گفت: کارشناسان این معاونت واقع در خیابان قائمیه بعد از ساختمان پلیس آگاهی همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات، پیگیری درخواست‌ها و رسیدگی به مشکلات مشمولان وظیفه عموم و خانواده‌های آنان هستند.

سرهنگ پناه پوریان خاطر نشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان در خصوص شرایط معافیت‌ها و نحوه اعزام به خدمت و هرگونه سوالی در این زمینه می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی vazifeh.police.ir مطلع و به منظور دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های سازمان وظیفه عمومی به کانال این سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی @khabaresarbazi مراجعه کنند.

منبع: مـهر