انسان رسانه، لشکر مؤثر جبهه انقلاب است
انسان رسانه، لشکر مؤثر جبهه انقلاب است

دبیر جشنواره فیلم مقاومت با تأکید بر نقش تأثیرگذار افراد رسانه‌ای مستقل، گفت: امروز یک انسان رسانه می‌تواند به اندازه یک رسانه رسمی و حتی فراتر از آن اثرگذار باشد. باشگاه خبرنگاران جوان – دبیر هجدهمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم مقاومت با تأکید بر نقش تأثیرگذار افراد رسانه‌ای مستقل، گفت: امروز یک انسان رسانه می‌تواند به […]


دبیر جشنواره فیلم مقاومت با تأکید بر نقش تأثیرگذار افراد رسانه‌ای مستقل، گفت: امروز یک انسان رسانه می‌تواند به اندازه یک رسانه رسمی و حتی فراتر از آن اثرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان – دبیر هجدهمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم مقاومت با تأکید بر نقش تأثیرگذار افراد رسانه‌ای مستقل، گفت: امروز یک انسان رسانه می‌تواند به اندازه یک رسانه رسمی و حتی فراتر از آن اثرگذار باشد.

در نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای با حضور دکتر جلال غفاری، رئیس دانشکده هنر و رسانه شهید آوینی، موضوع «انسان رسانه» و نقش آن در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مورد بحث قرار گرفت.

غفاری با اشاره به تغییر سبک اطلاع‌رسانی در دنیای معاصر گفت: «ما دیگر در دوره ارتباطات رسمی و رسانه‌های حکومتی صرف نیستیم. امروز یک فرد فعال در فضای رسانه‌ای، حتی با یک صفحه اجتماعی، می‌تواند اندازه یک شبکه تلویزیونی اثرگذاری داشته باشد. گاهی یک پیام ساده در یک بستر کوچک، بیشتر از ده‌ها خبرگزاری رسمی دیده می‌شود.»

وی با اشاره به ضرورت مراقبت در مسیر جذب مخاطب، افزود: «معیار فالوور داشتن مهم است، اما نه به هر قیمتی. نباید برای تأثیرگذاری به سمت فعل حرام یا محتوای خلاف ارزش‌ها برویم. باید از راه صحیح و صادقانه با مخاطب ارتباط گرفت و با زبان درست پیام مقاومت را منتقل کرد.»

دکتر غفاری همچنین با بیان تجربیات خود در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، خاطرنشان کرد: «این جشنواره امروز توانسته پاتوقی برای جریان‌سازی فرهنگی در عرصه بین‌المللی باشد. حتی فیلم‌سازانی که برای اولین‌بار به مناطق مهم و استراتژیک چون خلیج فارس رفته‌اند، اذعان داشتند که این تجربه برایشان بی‌نظیر و تأثیرگذار بوده است.»

وی در پایان، از تلاش‌های مجموعه برگزارکنندگان جشنواره مقاومت قدردانی کرده و از فعالان رسانه‌ای خواست تا با جدیت در مسیر روایت جبهه مقاومت نقش‌آفرینی کنند.

منبع: ستاد خبری جشنواره

+

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید