فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری سارقان داخل خودرو با ۵۵ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه در شهرستان بندرعباس خبرداد.

 

به گزارش زیرنویس، سردار علی اکبر جاویدان ظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران بیان داشت: در پی سرقت قطعات خودرو که باعث نارضایتی شهروندان گردیده بود، عوامل پایگاه آگاهی شهرستان بندرعباس در پی رصد اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته موفق شدند یکی از سارقان حرفه ای وتحت تعقیب را شناسایی کنند.

وی با اشاره به شگرد سارقان، افزود: سارقین با یک دستگاه موتورسیکلت و دوترکه در سطح شهرستان بندرعباس پرسه زنی و با توجه به غفلت رانندگان اقدام به سرقت می کردند که در این خصوص برابر حکم قضائی متهم ردیف اول دستگیر و در بازرسی از داخل منزل متهم مقادیرقابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: متهم در بازجویی اولیه با توجه به قرائن و مستندات لب به اعتراف گشوده و بیان داشت با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به دونفر مالخر می فروخته اند.

سردار جاویدان اظهار داشت: با اخذ مجوز قضائی همدستان متهم و دو مالخر نیز دستگیر که از داخل مخفیگاه آنان انواع اموال مسروقه کشف و ضمن انتقال اموال مسروقه به پایگاه پلیس، شکات نیز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه سارقین تاکنون به ۵۵ فقره سرقت معترف شدند، تصریح کرد: به شکات جهت دریافت اموال خود اعلام شد و تاکنون ۳۰ نفر مراجعه و اموالشان را تحویل گرفته اند.

این مقام ارشد انتظامی استان با تأکید بر اینکه تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی و عودت اموال مسروقه به مال باختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان فهیم هرمزگان است و از شهروندان نیز انتظار می رود ضمن توجه به توصیه های پلیس در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مـهر