فراخوان احداث ۸۰ جایگاه سوخت جدید در سیستان و بلوچستان
فراخوان احداث ۸۰ جایگاه سوخت جدید در سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، گفت: به زودی فراخوان عمومی برای احداث ۸۰ جایگاه سوخت بنزین، نفتگاز و سی‌ان‌جی در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

به گزارش زیرنویس،قربانعلی مردانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در راستای اجرای مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به سیستان و بلوچستان، با حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار و مدیران مرتبط استان، نتایج خوبی در زمینه احداث جایگاه‌های سوخت جدید در استان محقق شده و بزودی فراخوان احداث ۵۰ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی و ۳۰ جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفتگاز) انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به لحاظ ساختاری در سیستان و بلوچستان شامل دو منطقه زاهدان و چابهار است، افزود: واگذاری و احداث این جایگاه‌ها در هر دو منطقه زاهدان و چابهار انجام خواهد شد و سهم منطقه زاهدان از این فراخوان ۲۹ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و ۱۶ جایگاه سوخت مایع خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که مردم سیستان و بلوچستان شایسته بهترین خدمات هستند و خبرهای شادی آوری برای توسعه زیرساخت‌های استان از سوی دولت در راه است، گفت: علاوه بر ۸۰ جایگاه عرضه سوخت مصوب سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت، مراحل احداث ۲۷ جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در دست اقدام بوده و تاکنون بین ۱۶ تا ۹۰ درصد پیشرفت کار در ساخت این جایگاه‌ها حاصل شده و امیدواریم دو جایگاه عرضه سوخت مایع در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه زاهدان مجوزهای اخذ شده برای احداث جایگاه‌های جدید را فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی در استان بیان کرد و از صاحبان سرمایه خواست تا در صورت داشتن شرایط لازم پس از انجام فراخوان عمومی که بزودی انجام خواهد شد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شایان ذکر است منطقه زاهدان به عنوان یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان وظیفه خدمت رسانی و تأمین و توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخش‌هایی از جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

منبع: مـهر