غافلگیری عجیب دانشگاه امیرکبیر برای دانشجویان!
غافلگیری عجیب دانشگاه امیرکبیر برای دانشجویان!

تصمیم جدید دانشگاه امیرکبیر برای اطلاع خانواده‌ها از وضعیت نمرات دانشجویان با ارائه کارنامه الکترونیک خبرساز شد.

به گزارش زیرنویس، علیرضا رهایی سرپرست دانشگاه امیرکبیر در آیین استقبال از نو دانشجویان که با حضور والدین آن‌ها تشکیل شده بود، گفت: فضای محیط دانشگاه با دبیرستان متفاوت و در آن رعایت استانداردهای آموزشی دانشگاه مهم است. به عنوان نخبه وارد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شدید، درخواست داریم نخبه بمانید و نخبه ماندن مهم است.

 

رهایی اظهارکرد: در همان حال شئونات علمی و فرهنگی دانشجویی را رعایت کنید. در خوابگاه ها علاوه بر سطح رفاه قابل قبول برنامه های فرهنگی مناسبی هم پیش بینی شده و اگر مشکلی بود معاونت دانشجویی همیشه پذیرای دانشجویان است.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیرتاکید کرد: از خانواده دانشجویان می‌خواهم که یک یا دو بار در طول ترم تحصیلی به تهران بیایند. در نظر داریم که یک مکان اسکان موقت برای خانواده‌های دانشجویان ساکن خوابگاه فراهم کنیم تا بتوانند در طول ترم تحصیلی به محل تحصیل دانشجو بیایند.

وی در پایان گفت: به منظور اطلاع خانواده‌ها از وضعیت نمرات دانشجویان، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که آنها از نمرات پایان‌ترم دانشجویان مطلع شوند. کارنامه دانشجویان به صورت الکترونیک در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

مهر

+