سخنگوی فراجا از شناسایی ۴ مظنون در ارتباط با پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش خبر داد.

سردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگوی فراجا درباره جزییات پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش گفت: کارآگاهان به سرنخ‌های جدیدی رسیده‌اند استقرار تیم‌های ویژ] و حضور رییس پلیس آگاهی فراجا به همراه کارآگاهان زبده کشف قتل از همان ساعات اولیه از محل حادثه حکایت از اهمیت و پیگیری پلیس برای کشف این حادثه ناگوار است.

وی ادامه داد: تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان کشف قتل برداشت شده و عملیات بررسی صحنه در ساعاتی پیش به پایان رسیده است و کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشت شده صحنه جرم هستند.

سخنگوی فراجا خاطرنشان کرد: تاکنون ۴ مظنون شناسایی شده‌اند که دو نفر از این افراد بازداشت و دو نفر دیگر نیز ساعات یا دقایقی دیگر بازداشت خواهند شد.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است. سگ‌های ویژه کشف قتل رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده اند.

وی گفت: بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است. عملیات لازم در حال انجام است و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن افراد قاتل شناسایی شوند.

به گفته سخنگوی فراجا اطلاعات تکمیلی نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع :رکنا