فرضیه پلیس در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش/صحنه‌سازی سرقت از خانه داریوش مهرجویی
فرضیه پلیس در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش/صحنه‌سازی سرقت از خانه داریوش مهرجویی

پلیس در حال بررسی فرضیه‌های موجود درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش است و کارآگاهان با این احتمال مواجه‌اند که سرقت از خانه داریوش مهرجویی صحنه‌سازی است.

تازه‌ترین گزارش‌ها از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش حاکی از آن است که دو فرضیه اصلی مقابل پلیس قرار دارد و کارآگاهان با این احتمال مواجه‌اند که سرقت از خانه داریوش مهرجویی صحنه‌سازی است.

به گزارش سایت جنایی، آن‌طور که پلیس با توجه به شواهد احتمال داده، عاملان قتل برای منحرف کردن ماموران اقدام به سرقت از خانه داریوش مهرجویی کرده‌اند.

دو فرضیه قوی فعلاً پیش روی ماموران است؛ اول اینکه عاملان قتل بعد از استوری وحیده محمدی‌فر همسر داریوش مهرجویی درباره اینکه فردی او را تهدید کرده است، برای اینکه شناسایی نشوند مرتکب این قتل‌ها شده‌اند.

دومین فرضیه این است که فردی به جز عامل تهدیدکننده، وقتی متوجه تهدید این زوج شده است از شرایط سوءاستفاده کرده و مرتکب قتل شده است. اما وضعیت خانه نشان می‌دهد عاملان قتل انگیزه سرقت نداشته‌اند چرا که اشیای قیمتی زیادی در محل بوده که سرقت نشده است. همچنین کارآگاهان متوجه شده‌اند که عاملان قتل بر مختصات خانه به طور کامل مسلط بوده‌اند.

پلیس همچنین کارگرانی را که در نزدیکی خانه داریوش مهرجویی بودند تحت بازجویی قرار داده و آنها هیچ مورد مشکوکی ندیده‌اند و زمان حادثه همگی در همان حوالی مشغول کار روزمره خود بوده‌اند.

سردار هداوند رئیس پلیس استان البرز همان دقایق اولیه بعد از گزارش قتل در محل حاضر شده و همچنان در محل حضور دارد و شخصاً هدایت پلیس در این پرونده را بر عهده دارد.

گفته می‌شود چهار مظنون در قتل داریوش مهرجویی بازداشت شده، اما اعترافی نداشته‌اند. پلیس در حال تحقیق از آنهاست. همچنین سرنخ‌های دیگری نیز از سوی پلیس در دست رسیدگی است.

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار جنایی به دست آورده است، عاملان جنایت بعد از قتل، آلت قتاله را هم با خود برده و تلاش کرده‌اند ردی از خودشان باقی نگذارند. تحقیقات درباره پیدا کردن اثر انگشت یا هر ردی که بتواند به ماموران کمک کند همچنان ادامه دارد.

منبع :روزنامه تعادل