۱۲هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال تحویل می‌شود
۱۲هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال تحویل می‌شود

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن تقدیر ازتلاش‌های بی وقفه کارکنان این شرکت، تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس مستلزم تداوم تلاش پرسنل شرکت عمران است.

 

وی اضافه کرد : فعالیت‌های کارکنان این شرکت باعث شده تا شهر پردیس اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شود.وی همچنین گفت: ۷ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا انتهای پاییز به اتمام خواهد رسید و تحویل مالکان می‌شود و ۵ هزار واحد نیز تا انتهای سال و مابقی در سال آینده تکمیل خواهد شد.

مبارزه با دلالی و سرمایه‌گذاری از دیگر موضوعات مورد اشاره مدیرعامل شرکت عمران در این نشست بود.

به گفته محبت خواه، گاهی مشاهده می‌شود که واحدها پس از تحویل به فروش می‌رسد که قطعا با این پدیده مبارزه خواهیم کرد و اگر مسکن مهری به منظور سرمایه‌گذاری در اختیار افراد باشد و آن واحد شناسایی شود، علاوه بر حذف تسهیلات مهم، خدمات و سایر تسهیلات با قیمت روز محاسبه خواهد شد.

به گزارش زیرنویس، مدیرعامل شرکت عمران در پایان، ضمن آمادگی اعضای هیئت مدیره برای فراهم نمودن شرایط و امکانات خوب برای پرسنل، راس اجرایی این شرکت را آماده دریافت نقدهای سازنده دانست و ابراز امیدواری کرد با افزایش همکاری و هماهنگی‌ها میان پرسنل بتوان شاهد اتفاقات خوبی در شرکت عمران پردیس بود.

منبع: اطلاعات انلاین