با استقبال گسترده شهروندان از برنامههای فرهنگی و هنری «هفته تهران دوستداشتنی» در مناطق مختلف، مرحله دوم این رویداد از امروز در ۲۲ نقطه جدید شهر تهران آغاز شد. باشگاه خبرنگاران جوان – مصطفی زیبایینژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به استقبال پرشور شهروندان از ویژهبرنامههای هفته تهران گفت: این رویداد فرهنگی که از […]
با استقبال گسترده شهروندان از برنامههای فرهنگی و هنری «هفته تهران دوستداشتنی» در مناطق مختلف، مرحله دوم این رویداد از امروز در ۲۲ نقطه جدید شهر تهران آغاز شد.
باشگاه خبرنگاران جوان – مصطفی زیبایینژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به استقبال پرشور شهروندان از ویژهبرنامههای هفته تهران گفت: این رویداد فرهنگی که از ۱۴ مهرماه در نقاط مختلفی از سطح پایتخت آغاز شده بود، اکنون با تغییر محل برگزاری و استقرار برنامهها در ۲۰ نقطه جدید در تمام مناطق تا ۲۳ مهرماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این هفته، نمایش هویت اصیل، فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و چهره مردمی تهران است، اظهار کرد: مرحله دوم این برنامهها نیز همچون مرحله نخست شامل اجرای سرود «تهران»، موسیقی اقوام ایرانی، تئاتر خیابانی، استندآپ کمدی، نمایشهای عروسکی، مسابقات نوجوانان، نورافشانی و ایستگاههای پذیرایی خواهد بود.
زیبایینژاد افزود: همه مناطق شهر تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب میزبان گروههای هنری و فرهنگی خواهند بود تا شهروندان در هر نقطه بتوانند در فضای پرنشاط، شاد و فرهنگی «هفته تهران دوستداشتنی» حضور یابند.
وی در پایان تصریح کرد: استقبال مردم از مرحله نخست، نشان داد که رویدادهای فرهنگی شهری میتوانند نقش مؤثری در ارتقای نشاط اجتماعی و تقویت همبستگی شهروندان داشته باشند و تلاش ما این است که تا پایان این هفته، حال و هوای تهران سرشار از شور، همدلی و افتخار به هویت این شهر باشد.
این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.
واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسمها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی میشود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی





































