محمود مشحون، رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال و از ملی‌پوشان و پیشکسوتان این رشته ورزشی، روز گذشته در سن ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت. مرحوم مشحون از سال ۱۳۸۱  تا ۱۳۹۶ ریاست فدراسیون بسکتبال را برعهده داشت. کنفدراسیون بسکتبال آسیا اعلام کرد برای گرامی‌داشت یاد رئیس پیشین اتحادیه بسکتبال آسیا، بازی‌های سوپر لیگ بسکتبال […]

رییس فقید فدراسیون بسکتبال, علت مرگ محمود مشحون, کنفدراسیون بسکتبال آسیا, محمود مشحون - احترام ویژه کنفدراسیون بسکتبال آسیا به ستاره فقید تیم ملی ایران

محمود مشحون، رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال و از ملی‌پوشان و پیشکسوتان این رشته ورزشی، روز گذشته در سن ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت. مرحوم مشحون از سال ۱۳۸۱  تا ۱۳۹۶ ریاست فدراسیون بسکتبال را برعهده داشت.

کنفدراسیون بسکتبال آسیا اعلام کرد برای گرامی‌داشت یاد رئیس پیشین اتحادیه بسکتبال آسیا، بازی‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در این هفته با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

هاگوب خاجیریان، مدیر اجرایی منطقه‌ای آسیا در این مورد گفت: به خانواده مشحون و فدراسیون بسکتبال ایران تسلیت می‌گویم. او یکی از چهره‌های شاخص جهان بسکتبال بود که تاثیر زیادی روی این رشته در دوران فعالیتش داشت.

تیم شهرداری گرگان از ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه در سالن آزادی به مصاف النفت عراق می‌رود.

بیشتر بخوانید: محمود مشحون درگذشت

منبع: خبـر ورزشی