اعلام روش‌های مشارکت مردمی در پویش «نذر قربانی»
اعلام روش‌های مشارکت مردمی در پویش «نذر قربانی»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام روش‌های حضور مردم در پویش نذر قربانی، گفت: نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان در سراسر کشور برگزار می‌شود

 حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام روش‌های حضور مردم در پویش نذر قربانی، گفت: پویش ملی نذر قربانی همانند سال‌های گذشته همزمان با عید سعید قربان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح با همراهی مردم نیکوکار در قربانگاه‌های سراسر کشور و با محوریت مسجد مقدس جمکران در استان قم اجرا خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در این طرح، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق اهدای گوشت قربانی و یا به صورت نقدی در این طرح ملی که با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود، مشارکت کنند.

دعوت به مشارکت در پویش نذر قربانی

به گزارشزیرنویس،آسوده با اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی نذر قربانی، اظهار کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۷۵۳۶ کد #۱۲* و #۸۸۷۷* به منظور جذب کمک‌های مردمی در عید قربان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، در روز عید سعید قربان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار برای خانواده‌های نیازمند هستند.

منبع:فارس