یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل تیم شمس آذر در کنفرانس خبری به تعریف و تمجید از این تیم پرداخت و گفت:  همه اعضای کادر فنی و بازیکنان شمس‌آذر به خاطر داشتن تیمی یکدست و تاکتیکی تبریک می‌گویم. بازی‌های زیادی را از این تیم دیده‌ام و خودم از بازی‌های شمس‌آذر یاد گرفتم و می‌گیرم. […]

یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل تیم شمس آذر در کنفرانس خبری به تعریف و تمجید از این تیم پرداخت و گفت:  همه اعضای کادر فنی و بازیکنان شمس‌آذر به خاطر داشتن تیمی یکدست و تاکتیکی تبریک می‌گویم. بازی‌های زیادی را از این تیم دیده‌ام و خودم از بازی‌های شمس‌آذر یاد گرفتم و می‌گیرم. واقعاً فوتبال خوبی ارائه می‌دهند. دوندگی زیادی دارند و به نظرم این تیم شاید بتواند جام حذفی را ببرد یا حتی سهمیه آسیایی کسب کند.

در همین رابطه سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود پاسخ اظهارات سرمربی پرسپولیس را داده است. او در این خصوص نوشت: مرد بزرگ ، همبازی قدیمی و مربی با شخصیت و پرافتخار فوتبال ایران ، ما از شما بسیار یاد گرفتیم مباحث فنی و هم اصول مردانگی و دلسوزی برای وطن را خیلی ناراحتم از بابت باخت چون واقعا لیاقت بازیکنان تیمم بسیار بالاتر از این حرف هاست …. از مردم شریف استان قزوین از بابت حمایت پر رنگشان در استادیوم آزادی متشکرم …. قویتر از قبل ادامه می دهیم برای ماندگاری بیشتر.

پیام احساسی سرمربی رقیب پرسپولیس برای یحیی/ دقیقی پاسخ گل‌محمدی را داد

منبع: خبـر ورزشی