پیدا و پنهان تبلیغات ایمپلنت ۳۰ ثانیه‌ای !
پیدا و پنهان تبلیغات ایمپلنت ۳۰ ثانیه‌ای !

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ علیرضا نواب اعظم، گفت: من نمی‌خواهم به افرادی که ایمپلنت ۳۰ ثانیه‌ای را تبلیغ می‌کنند، اهانت کنم و بگویم دروغ است؛ اما واقعیت اینگونه نیست که تبلیغات می‌کنند.   رئیس بیست و دومین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، با انتقاد از برخی تبلیغات فیک […]

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ علیرضا نواب اعظم، گفت: من نمی‌خواهم به افرادی که ایمپلنت ۳۰ ثانیه‌ای را تبلیغ می‌کنند، اهانت کنم و بگویم دروغ است؛ اما واقعیت اینگونه نیست که تبلیغات می‌کنند.

 

رئیس بیست و دومین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، با انتقاد از برخی تبلیغات فیک در حوزه ایمپلنت، افزود: با توجه به در دسترس بودن تکنولوژی‌های روز دنیا، انجام ایمپلنت در یک روز یا چندین ساعت؛ امکان دارد، اما اینکه بخواهیم در ۳۰ ثانیه یا یک دقیقه، ایمپلنت انجام دهیم، قابل قبول نیست.

 

وی افزود: فقط انجام بی حسی برای جراحی استخوان فک، بین دو تا سه دقیقه زمان می‌برد، پس چگونه می‌خواهیم ایمپلنت را در ۳۰ ثانیه انجام دهیم.

 

نواب اعظم ادامه داد: آنچه را در تبلیغات ایمپلنت نشان می‌دهند، همان ۳۰ ثانیه قرار دادن ایمپلنت در فک است؛ در حالی که قبل از آن باید کارهای مقدماتی را برای کار گذاشتن ایمپلنت انجام داد که زمان بر است.

 

این متخصص جراحی دهان، فک و صورت اظهار داشت: وقتی مردم تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای از کار گذاشتن ایمپلنت را می‌بینند، فکر می‌کنند که تکنیک جدید است؛ در حالی که اشتباه فکر می‌کنند.

 

وی افزود: اگر استخوان فک برای قرار دادن پایه‌های ایمپلنت خوب باشد، بیمار می‌تواند با تاج دندان هم از مطب خارج شود.

+

 

زیرنویس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: ایتا | تلگرام | اینستاگرام | توییتر

 

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید