باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیهای رسمی، هرگونه توهین قومیتی، نفرتپراکنی و انتشار محتوای توهینآمیز با سوءاستفاده از نام و لوگوی این باشگاه را محکوم کرد و از برخورد حقوقی و قضایی با عاملان این اقدامات خبر داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با انتشار بیانیهای رسمی، نسبت به […]

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیهای رسمی، هرگونه توهین قومیتی، نفرتپراکنی و انتشار محتوای توهینآمیز با سوءاستفاده از نام و لوگوی این باشگاه را محکوم کرد و از برخورد حقوقی و قضایی با عاملان این اقدامات خبر داد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با انتشار بیانیهای رسمی، نسبت به سوءاستفاده از نام، نشان و هویت این باشگاه در فضای مجازی برای توهین قومیتی و نفرتپراکنی هشدار داد و تأکید کرد این اقدامات، تخلف آشکار اخلاقی و جرم محسوب میشود. در این بیانیه آمده است: توهین به اقوام شریف ایران، نه در چارچوب هواداری جای میگیرد و نه قابل توجیه است.
از نگاه باشگاه پرسپولیس، چنین رفتارهایی اقدامی ضدفرهنگی، ضدملی و مغایر با اصول اخلاق ورزشی به شمار میرود. باشگاه پرسپولیس تصریح کرد افرادی که با هویت حقیقی یا جعلی در فضای مجازی اقدام به توهین قومیتی و ایجاد نفرت میکنند، به هیچ عنوان نماینده این باشگاه نیستند و در صورت احراز انتساب این اقدامات، پیگیری حقوقی و قضایی با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در ادامه این بیانیه تأکید شده است که باشگاه پرسپولیس اجازه نخواهد داد جریانهای مشکوک و فرصتطلب با سوءاستفاده از نام این باشگاه، وحدت ملی، شأن هواداران و اعتبار پرسپولیس را خدشهدار کنند و در این مسیر از تمامی ظرفیتهای قانونی خود بهره خواهد برد. پرسپولیس همچنین از هواداران فهیم و آگاه خود خواسته است ضمن حفظ آرامش و شأن این نام بزرگ، از ورود به فضاهای تحریکآمیز پرهیز کرده و هرگونه محتوای توهینآمیز منتسب به پرسپولیس را گزارش دهند. در پایان بیانیه تأکید شده است؛ پرسپولیس در برابر توهین قومیتی سکوت نخواهد کرد.
انتهای پیام/
این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.
واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسمها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی میشود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی



































