به گزارش روزپلاس، رقابتهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (شنبه، ۶ دی) با برگزاری دو دیدار پیگیری میشود. پیکان – خیبر خرمآباد (۱۵:۳۰) خیبر با ۲۰ امتیاز در رتبه هفتم است و پیکان با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. در دو تقابل آخر دو تیم، یک بازی مساوی شده و یک […]

به گزارش روزپلاس، رقابتهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (شنبه، ۶ دی) با برگزاری دو دیدار پیگیری میشود.
پیکان – خیبر خرمآباد (۱۵:۳۰)
خیبر با ۲۰ امتیاز در رتبه هفتم است و پیکان با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. در دو تقابل آخر دو تیم، یک بازی مساوی شده و یک مصاف به سود پیکان به پایان رسیده است. پیکان در پنج بازی آخر خود، سه برد و دو تساوی را کسب کرده و این آمار برای غولکش (لقب خیبر)، دو پیروزی و سه مساوی بوده است.
سعید دقیقی، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی گفت: خیبر تیمی فوقالعاده دونده است و در دوئلها بسیار موفق عمل میکند و پرس بالایی در بلوک میانی زمین دارد. سعی ما بر این است که این پرس شدید حریف و نوع بازی آنها در انتقال را پوشش دهیم و از توانایی فردیمان استفاده کنیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم.
سپاهان – چادرملو اردکان (۱۷:۰۰)
سپاهان با یک بازی کمتر و با ۲۷ امتیاز در رتبه دوم ایستاده و چادرملو با ۲۴ امتیاز در رده سوم است. دو تقابل قبلی دو تیم را سپاهان پیروز شده است. چادرملو در پنج بازی آخر خود، دو برد، یک مساوی و دو باخت را ثبت کرده و این آمار برای سپاهان، چهار پیروزی و یک شکست بوده است.
محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان پیش از این بازی بیان کرد: مقابل تیمی بازی میکنیم که در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد و قطعاً دیدار فوقالعاده سختی برای ما خواهد بود. آقای اخباری و همکارانشان تیم بسیار خوبی ساختهاند. چادرملو نتایج بسیار خوبی گرفته و نشان داده است که میتواند برای هر تیمی دردسرساز باشد.
این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.
واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسمها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی میشود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی
































