به گزارش زیرنویس، در سیصد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اساسنامه شرکت تفریحی و گردشگری میلاد تهران پس از بررسی و اصلاحات به تصویب رسید. سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورا، با اشاره به مسیر شکل گیری این شرکت گفت: «در ابتدا قرار بود سازمان گردشگری تشکیل شود، سپس این […]

به گزارش زیرنویس، در سیصد و هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اساسنامه شرکت تفریحی و گردشگری میلاد تهران پس از بررسی و اصلاحات به تصویب رسید.

سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورا، با اشاره به مسیر شکل گیری این شرکت گفت: «در ابتدا قرار بود سازمان گردشگری تشکیل شود، سپس این موضوع به هلدینگ تغییر یافت. ساختار تغییر کرده اما شرایط اولیه همان بود.» 

وی تأکید کرد که هدف اصلی، ایجاد مجموعه ای برای مدیریت بخش های مختلف گردشگری شهرداری تهران و ساماندهی ساختار گردشگری تهران پس از ۱۵ سال است.

نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، با اشاره به بررسی های گسترده در ابعاد مختلف تشکیل این شرکت گفت: «۱۸ مأموریت برای شرکت تعریف شده که بسیاری از آن ها بر اساس الزامات اساسنامه برج میلاد طراحی شده است.» 

وی افزود که این شرکت مسئول سیاست گذاری مجموعه های گردشگری خواهد بود و تمام زیرساخت ها به صورت مستقیم تحت مدیریت آن قرار نمی گیرد.

عباس حیدری، مدیرعامل شرکت برج میلاد، درباره فعالیت های این شرکت توضیح داد: «ما خدمات اسکان و رفت و آمد میهمانان را با هماهنگی برگزارکنندگان همایش ها مدیریت می کنیم و قرار نیست نقش آژانس هواپیمایی داشته باشیم.» 

وی همچنین یادآور شد که لوکیشن های برج میلاد برای تولید آثار هنری، سینمایی و صنایع دستی استفاده می شوند و این روند در ساختار جدید نیز ادامه خواهد یافت.

منبع خبر: رکــنا

این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید