«محمدحسن ترابی» مدیر روابط عمومی بانک مسکن شد
«محمدحسن ترابی» مدیر روابط عمومی بانک مسکن شد

  به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، دکتر علی خورسندیان، مدیرعامل بانک مسکن در حکمی، «محمد حسن ترابی» را به عنوان «سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن» منصوب کرد.در بخشی از حکم مدیرعامل بانک مسکن آمده است: با عنایت به اهمیت جایگاه سازمانى، در توسعه روابط اجتماعى […]

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، دکتر علی خورسندیان، مدیرعامل بانک مسکن در حکمی، «محمد حسن ترابی» را به عنوان «سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن» منصوب کرد.
در بخشی از حکم مدیرعامل بانک مسکن آمده است: با عنایت به اهمیت جایگاه سازمانى، در توسعه روابط اجتماعى و محیطى با سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها و همچنین نقش آن در ایجاد فضاى مطلوب درون سازمانى که موجب تأثیر گسترده در روند رو به رشد فعالیت‌هاى بانک خواهد گردید، انتظار دارد با بکارگیرى تمام توان و استفاده از ظرفیت ادارات کل تحت مسئولیت خود، در راستاى دستیابى به اهداف استراتژیک و مأموریت‌هاى محوله و نیز اجرایى نمودن برنامه‌هاى عملیاتى بانک اهتمام لازم را داشته باشید.

توفیق شما را در انجام وظیفه و تحقق اهداف عالیه بانک و نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران از خداوند متعال خواستارم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سرپرست مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات بانک صنعت و معدن، مدیر امور مشتریان بانک صنعت و معدن، مدیر روابط عمومی و امورمشتریان و پارلمانی بانک صنعت و معدن، مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیرکل کدگذاری و جغرافیای پستی کشور از دیگر سوابق اجرایی محمدحسن ترابی است.
وی همچنین دانش آموخته مقطع دکترای تخصصی در رشته کارآفرینی سازمانی و مدرس دانشگاه می باشد.

ترابی با تألیف بیش از پانزده جلد کتاب و مقالات متعدد در نشریات علمی- پژوهشی در حوزه های ایده پردازی، نوآوری،کارآفرینی و ارتباطات؛ پیوند عمیقی میان دانش و اجرا ایجاد کرده است.

+

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید