باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با هرگونه توهین قومیتی، نفرت‌پراکنی و انتشار محتوای توهین‌آمیز در فضای مجازی برخورد خواهد کرد. کیهان ورزشی- رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به‌صورت قاطع اعلام می‌کند هرگونه توهین قومیتی، نفرت‌پراکنی و انتشار محتوای توهین‌آمیز در فضای مجازی با سوءاستفاده از نام، نشان و […]

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با هرگونه توهین قومیتی، نفرت‌پراکنی و انتشار محتوای توهین‌آمیز در فضای مجازی برخورد خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس: در برابر توهین قومیتی، سکوت نمی‌کنیم

کیهان ورزشی-

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به‌صورت قاطع اعلام می‌کند هرگونه توهین قومیتی، نفرت‌پراکنی و انتشار محتوای توهین‌آمیز در فضای مجازی با سوءاستفاده از نام، نشان و هویت پرسپولیس، تخلف آشکار اخلاقی و جرم محسوب شده و این باشگاه هیچ مسئولیتی در قبال این اقدامات نخواهد داشت.

توهین به اقوام شریف ایران، نه در چارچوب هواداری می‌گنجد و نه قابل توجیه است و از منظر باشگاه پرسپولیس، اقدامی ضدفرهنگی، ضدملی و مغایر با اصول اخلاق ورزشی محسوب می‌شود.

باشگاه پرسپولیس تأکید می‌کند افرادی که با هویت حقیقی یا جعلی، در فضای مجازی اقدام به توهین قومیتی و ایجاد نفرت می‌کنند، نماینده این باشگاه نبوده و در صورت احراز انتساب، پیگیری حقوقی و قضایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس اجازه نخواهد داد جریان‌های مشکوک با سوءاستفاده از نام این باشگاه، وحدت ملی، شأن هواداران و اعتبار پرسپولیس را خدشه‌دار کنند و در این مسیر از تمام ظرفیت‌های قانونی خود استفاده خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس از هواداران فهیم خود می‌خواهد ضمن حفظ آرامش و شأن این نام بزرگ، از ورود به فضا‌های تحریک‌آمیز خودداری کرده و هرگونه محتوای توهین‌آمیز منتسب به پرسپولیس را گزارش دهند.

پرسپولیس در برابر توهین قومیتی، سکوت نخواهد کرد.»

لینک منبع خبر

این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید